הוונדרוומן הבינלאומית גל גדות נחתה בתחילת השבוע בישראל יחד עם בעלה ירון ורסנו ושתי בנותיהן בכדי לחגוג את חג הפסח בארץ עם כל בני המשפחה. ביממה הראשונה שלה בארץ גדות כבר הספיקה לכבוש את העיר הגדולה ויצאה לבילוי עם חבריה הטובים רותם סלע, אורי פפר, אנחל בונני, גיא אדלר ואחרים ונראה שזו רק ההתחלה של כל הבילויים שלה.

גל גדות וירון ורסנו בביקור הקודם בישראל (צילום: אמיר מאירי)
גל גדות וירון ורסנו בביקור הקודם בישראל (צילום: אמיר מאירי)

בין הסיבות הנוספות להגעתה ארצה, הם צילומים לקטע מצולם לאירווזיון 2019 שייערך בישראל, בו החליטה לקחת בהתנדבות, לאחר שסירבה להנחות וכעת מתבהרת סיבה נוספת. גדות לוהקה לשמש פרזנטורית לקמפיין החדש של חברת התקשורת "הוט" והבוקר היא כבר צילמה את הפרסומת החדשה בכיכובה שתהיה תחת המסר "גאווה ישראלית".



גדות תספר את סיפור המותג יחד עם כוכבי הסדרות הפופולריות של "הוט", אליה יצטרף גם הבדרן שלום מיכאלשווילי בתפקיד אורח בו יגלם את הדמות "זינה". הקמפיין של חברת התקשורת מצטרף לרשימה נוצצת של קמפיינים בינלאומיים בכיכובה של גדות ביניהם של רשת הסלולר "וואווי", מותג האיפור הבינלאומי "רבלון", הבושם של "גוצ'י" ועוד .

בינלאומית. גל גדות (צילום: גטי)
בינלאומית. גל גדות (צילום: גטי)

בקיץ בשנה הבאה צפוי לעלות הסרט ההוליוודי בכיכובה "WONDER WOMAN 1984' בןנוסף יעלה בסתיו 2020 הסרט "RED NOTICE בכיכובה, במקביל היא תתחיל להפיק את הריימיק של "מוות בנילוס" מבית פוקס לצד הכוכב ההוליוודי קנת בראנה.

גל גדות מסרה: ״אני שמחה לייצג את HOT בישראל. אני מרגישה שמתקיים בינינו חיבור סביב ערכי החדשנות, היצירה, והגאווה בישראליות שלנו ובמה שאנחנו מייצגים"