קוראים וגולשים רבים היו מופתעים הבוקר, ולאו דווקא מהידיעה על הזוגיות החדשה של יוצאת "האח הגדול" שני גולדשטיין והרצה למיליון לשעבר עדי כרמלי, אלא מהאייטם על כך שמגי טביבי (ששמה נקשר גם בעבר לאייל גולן) מנהלת מערכת יחסים סודית עם לא אחר מהזמר הכי מדובר בשבוע האחרון- עומר אדם.

לא פעם "הודבקו" לזמר הצעיר כל מיני מערכות יחסים, וכל בחורה שזכתה אפילו לכמה שעות להיות בת הזוג לכאורה של אדם, קיבלה לא מעט כותרות ותשומת לב באתרי הבידור וברשתות החברתיות. בהיסטוריה הרומנטית של אדם היו כביכול עדן פינס, דניאל גרינברג ויעל שלביה ואפשר לומר שכל אחת מהן הרוויחה לא מעט מהפרסומים השונים. אך הבוקר, הידיעה על הזוגיות בין אדם לטביבי הייתה נראית קצת משונה גם לנו ויצאנו לבדוק את העניין, מאחר והשניים לעולם לא נראו יחד ואדם אפילו לא עוקב אחריה באינסטגרם.

כל יום מישהי אחרת. עומר אדם (צילום: אבשלום ששוני)
כל יום מישהי אחרת. עומר אדם (צילום: אבשלום ששוני)


באופן חריג שלא תואם את התנהלותו של עומר אדם, הוא הוציא תגובה רשמית לעניין דרך מנהל יחסי הציבור שלו עופר מנחם וכך נמסר: "עומר מעולם לא פגש את מגי, עומר מעולם לא שוחח עם מגי, אין בניהם שום קשר, גם לא מינימלי, כך שהאינפורמציה שבידייך מוטעת ואינה נכונה"

מגי טביבי הגיבה בחשבון האינסטגרם שלה וכתבה: "לכל המתעניינים והמתעניינות, והמקללים והמקללות ולכל אלה שמנסים להרים מופע סטנד אפ פתאטי על הדרך, הסירו דאגה מליבכם. אני לא בזוגיות ואם הייתי התחתון שלי היה נשאר מחוץ לכותרות כי מה ששלי ישאר שלי"

תמשיך לחכות לאביר. מגי טביבי (צילום: אביב חופי)
תמשיך לחכות לאביר. מגי טביבי (צילום: אביב חופי)