בחודש שעבר פורסם כי אחרי חמש שנות זוגיות פוטוגנית, מתוכם שלוש שנות נישואים, צמד כוכבי הריאליטי שהכירו בעונה השישית של "האח הגדול" והפכו לאחד הזוגות המתוקשרים והיציבים בתעשייה  - אליאב אוזן ודנית גרינברג מפרקים את החבילה ונפרדים. השניים נמנעו מלהתייחס לפרידה אך היום (חמישי) פרסם אוזן שני פוסטים בחשבון האינסטגרם שלו, בו הוא התייחס לפרידה וניסה לשים קץ לשמועות.

"הייתה לנו תקופה מהממת שהגיעה לקיצה ומובילה לדרכים שונות ומפוצלות בחיים, ומימוש על פי ניסיון החיים והמקום אליו הוא מכוון, אז נחסוך מכם את המבטים המרחמים, הכועסים, החשדניים ואפילו מבטי ה'למה הייתם זוג יפה וכזה מצחיק'. דיי עם שיחות הרחוב/ סופר/ ואפילו בעירייה במהלך תשלום ארנונה.זה שלי! אני באמת מבקש מכם בא לי אותם בחזרה, את החיים לפני".



 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

הייתה לנו תקופה מהממת שהגיעה לקיצה ומובילה לדרכים שונות ומפוצלות בחיים, ומימוש על פי ניסיון החיים והמקום אליו הוא מכוון, אז נחסך מכם המבטים המרחמים, הכועסים, החשדניים ואפילו מבטי ה׳למה הייתם זוג יפה וכזה מצחיק׳! דיי עם שיחות הרחוב/ סופר/ ואפילו בעירייה במהלך תשלום ארנונה. זה שלי! אני באמת מבקש מכם בא לי אותם בחזרה, את החיים לפני. היום באמת למדתי לקח חשוב מאוד בחיים כי גם ככה כל חיינו אנחנו נמצאים באוניברסיטה אחת גדולה, אף אחד אבל אף אחד! לא יודע מה מתנהל בין זוג ברגע שדלת ביתו נסגרת. אפשר לנסות לדבר זה לגיטימי מתוך דאגה אהבה אכפתיות אבל לא לשכנע, ודרך אגב מצער מאוד שמישהו צריך לשכנע זוג להיות ביחד אם הם החליטו שלא. אז הסיבה לכל השיתוף אחרי שסיפרתי ׳במקצת׳ עלינו היא אך ורק למטרת שקט! מילה שהפכה למשמעותית כל כך עבורי. אז כן זאת הבקשה וזה מאוד פשוט. זאת כבר לא תוכנית טלויזיה זה כבר לא ריב אוהבים במסך שלכם עם פופקורן זה לא עוד ניצחון גורף או הפסד בפריים טיים. זה החיים שלי. גירושים זאת מילה שמבחינתי היתה קצת גסה ולא מתוכננת כחלק מסיפור חיי, אני מודה כי אני עצמי ילד להורים גרושים שכבר עבר את זה פעם מהצד בתור צופה מפוחד שהכל מתפרק לו מול העיניים אבל זה עדיין לא שלו והנה לימים אני השחקן הראשי וההיסטוריה חוזרת... אני אשמח מאוד אם אקבל את השקט שמגיע לי לדרוש לעצמי, ואנתב אותו כמו אתמול שלשום ליצירה, נתינה, הכלה של כל הלקוחות המדהימים שלי שמחבקים מנשקים כותבים מפרסמים והכי חשוב עוזרים לי כל כך לנתק את עצמי מהרעש סביב ולחוות דרכם את הווליום של ההנאה שלהם, את ההתרגשות שלהם, את ההקדשה על קיר הגיר אצלי בסטודיו ואת כל שאר הדברים הקטנים שמזינים ומחזקים אותי להמשיך הלאה. תשמרו על האצבעות והפה שלכם לפני שאתם אומרים או כותבים משהו ששמעתם ממישהו של חבר של מישהי שלא קיימת בעולם, ותזכרו שאתם מדברים על אנשים אמיתיים. תכבדו את עצמכם תפזרו אהבה לעולם והוא יחזיר לכם את זה בחזרה. אני מודה שזה עובד אצלי. הנה אתם קוראים את הפוסט הזה והוא הגיע אליכם ממני באהבה אגב, כל הדבר הקסום, השקוף והנקי מפילטרים הזה נכתב סתם בשעה מאוחרת בבית שעוד רגע כבר לא יהיה יותר שלנו אני לבד.... בלי יחצן או יועץ תדמית, סתם משהו שבא נטו ממני אליכם. ההרגשה היא משחררת אני מודה אני מאוד מקווה שאחרי הפתיחות המלחיצה הזאת מבחינתי אני אזכה להבנה שלמטרתה הפוסט הזה נכתב ושוב אין לי מילים שיסבירו את גודל התודה שאני חב לכם על כל האהבה העצומה והיומיומית שמוענקת לי מכל מפגש עם מישהו מכם. מוקדש ממני אליכם באהבה אליאב❤

A post shared by אליאב קעקועים (@eliavtattoo) on



"היום באמת למדתי לקח חשוב מאוד בחיים כי גם ככה כל חיינו אנחנו נמצאים באוניברסיטה אחת גדולה. אף אחד, אבל אף אחד, לא יודע מה מתנהל בין זוג ברגע שדלת ביתו נסגרת", כתב אוזן. "אפשר לנסות לדבר זה לגיטימי מתוך דאגה אהבה אכפתיות אבל לא לשכנע, ודרך אגב מצער מאוד שמישהו צריך לשכנע זוג להיות ביחד אם הם החליטו שלא".

עוד כתב אוזן, כי "הסיבה לכל השיתוף אחרי שסיפרתי ׳במקצת׳ עלינו היא אך ורק למטרת שקט. מילה שהפכה למשמעותית כל כך עבורי. אז כן, זאת הבקשה וזה מאוד פשוט. זאת כבר לא תוכנית טלוויזיה זה כבר לא ריב אוהבים במסך שלכם עם פופקורן זה לא עוד ניצחון גורף או הפסד בפריים טיים. זה החיים שלי.

גירושים זאת מילה שמבחינתי הייתה קצת גסה ולא מתוכננת כחלק מסיפור חיי, אני מודה כי אני עצמי ילד להורים גרושים שכבר עבר את זה פעם מהצד בתור צופה, מפוחד שהכל מתפרק לו מול העיניים, אבל זה עדיין לא שלו והנה לימים אני השחקן הראשי וההיסטוריה חוזרת".

"אני אשמח מאוד אם אקבל את השקט שמגיע לי לדרוש לעצמי, ואנתב אותו כמו אתמול שלשום ליצירה, נתינה, הכלה של כל הלקוחות המדהימים שלי שמחבקים, מנשקים, כותבים, מפרסמים והכי חשוב עוזרים לי כל כך לנתק את עצמי מהרעש סביב ולחוות דרכם את הווליום של ההנאה שלהם, את ההתרגשות שלהם, את ההקדשה על קיר הגיר אצלי בסטודיו ואת כל שאר הדברים הקטנים שמזינים ומחזקים אותי להמשיך הלאה", כתב אוזן.

תשמרו על האצבעות והפה שלכם לפני שאתם אומרים או כותבים משהו ששמעתם ממישהו של חבר של מישהי שלא קיימת בעולם, ותזכרו שאתם מדברים על אנשים אמיתיים. תכבדו את עצמכם, תפזרו אהבה לעולם והוא יחזיר לכם את זה בחזרה. אני מודה שזה עובד אצלי. הנה אתם קוראים את הפוסט הזה והוא הגיע אליכם ממני באהבה. אגב, כל הדבר הקסום, השקוף והנקי מפילטרים הזה נכתב סתם בשעה מאוחרת בבית שעוד רגע כבר לא יהיה יותר שלנו. אני לבד, בלי יחצן או יועץ תדמית, סתם משהו שבא נטו ממני אליכם. ההרגשה היא משחררת, אני מודה. אני מאוד מקווה שאחרי הפתיחות המלחיצה הזאת מבחינתי אני אזכה להבנה שלמטרתה הפוסט הזה נכתב. ושוב אין מילים שיסבירו את גודל התודה שאני חב לכם על כל האהבה העצומה והיומיומית שמוענקת לי מכל מפגש עם מישהו מכם".

כזכור, גרינברג ואוזן התאהבו לעיני המצלמות בתוכנית "האח הגדול", נקלעו למשולש רומנטי עם נופר מור שהביא לפרידה ולקאמבק מפואר אחרי שיצאו מהבית. לפני שלוש שנים, ביוני 2016 נישאו בחתונה נוצצת והוכיחו כי אהבת אמת מנצחת. מאז הם הספיקו להציג ברשתות זוגיות דביקה, להשתתף בריאליטי נוסף "זוג מנצח", בו גרפו את הזכייה במקום הראשון, פתחו עסק משותף ורק בחודשים האחרונים, נפשו בשני יעדים רומנטיים שונים, הראשון בפריז והשני ביוון משם העלו תמונות נאהבים.

השניים הצליחו להפתיע אפילו את מקורביהם כשהחליטו להפריד כוחות ולהיפרד. השניים, כך מסתמן, נקלעו למשבר בזוגיות, מה שהוביל לריב גדול, וגרינברג אף עזבה את ביתם המשותף ברמת השרון שרק לאחרונה עברו להתגורר בו. כצעד נוסף ומוקצן השניים הסירו עוקב אחד לשנייה באינסטגרם, דבר שלא מבשר טובות בעידן הרשתות החברתיות.