רק בשבוע שעבר קיבלה דניאל גרינברג את הטבעת המיוחלת מבן זוגה בתשעת החודשים האחרונים אייל גולן בהצעה מפתיעה במהלך חופשה בקפריסין ונראה כי היא כבר מתחילה בהכנות לקראת הרגע המרגש בחייה. בעוד שרוב הכוכבות בביצה נעזרות בשירותיה של מפיקה מקצועית ולרוב- השורדת לדעבר אירית רחמים, גרינברג מתכננת להפיק את האירוע בעצמה! למה אתם שואלים? ובכן, כוכבת "האח הגדול" לשעבר למדה מהמאסטרית בכבודה ובעצמה קורס בהפקת אירועים ולפני כשבועיים קיבלה את התעודה שלה, כך שאת הפרוייקט הראשון שלה בתחום היא תבצע על האירוע הכי מתוקשר של השנה- החתונה שלה ושל הזמר המסלסל.

רגע ההצעה. אייל גולן ודניאל גרינברג (צילום: אינסטגרם)
רגע ההצעה. אייל גולן ודניאל גרינברג (צילום: אינסטגרם)

אין ספק שהולכת להיות לה המון עבודה וסביר להניח שהיא תיעזר במנטורית שלה ובחברתה בר סנדלר שעשתה איתה את הקורס, ואם כבר להתחיל לעבוד אז לפחות לקפוץ ישר למים הכי עמוקים שיש.



העניינים סביב החתונה הולכים להעסיק אותה מאוד בחודשים הקרובים, ובעקבות הצעת הנישואים הוחתמה גרינברג לעונה נוספת לקמפיין חורף 2020 של נעלי סקופ, וכן, גם תג המחיר עלה והפעם המתולתלת היפהייפיה תכניס לכיסה 100 אלף שקלים חדשים, כמה עשרות אלפי שקלים יותר ממה שקיבלה בקמפיין הקודם שלה. הצילומים יערכו איך לא, סביב ההצעה המתוקשרת והקונספט יהיה "מסיבת רווקות". אנחנו כבר מחכים לראות את גרינברג בבגד לבן.

הורסת (צילום: שי יחזקאל)
הורסת (צילום: שי יחזקאל)

מסודרת עם נעליים
מסודרת עם נעליים