הזוג הכי מתוקשר בתעשייה בשבועות האחרונים הם אייל גולן ודניאל גרינברג. מי לא שמע על העוקבים שהסיר הזמר רגע אחרי שחזר מהצילומים של גולסטאר, על הסכסוך שנוצר בין החברים הטובים  אופירה אסייג לזמר הלאומי, ועל ההאשמות הקשות שהטיחה בו אסייג כשטענה כי דניאל גרינברג מרחיקה אותו מכל חבריו.

אז למרות כל המבקרים והמתנגדים, גרינברג הכי מאושרת ושמחה על הצעת הנישואים שקיבלה. לכל מי שצפה בסרטון הצעת הנישואים של אייל גולן ודניאל גרינברג וודאי הבחין כי גרינברג לא נראתה כל כך מרוגשת או מופתעת, אז עכשיו מתבררת הסיבה האמיתית.

גרינברג ידעה שההצעה עומדת להתרחש בקרוב, כי היא בחרה לפני, בעצמה, את טבעת האירוסים. נשמע מפתיע? גם אותנו, הדוגמנית היפהפייה התייצבה על סט צילומים לרשת נעלי סקופ, להם היא נבחרה לשמש פרזנטורית לאחר שהחליפה את הפרזנטורית הקודמת, רוסלנה רודינה, אקסית הזמר.



על הסט סיפרה "ידעתי שזה עומד לבוא, בחרתי בעצמי את הטבעת". על הסט זכתה גרינברג להפתעה בנוסח עוגת חתן-כלה בדמויות שלה ושל אייל גולן. אז לכל מי שלא אוהב את הזוגיות של השניים, ביניהם אופירה אסייג, קבלו אותם לפנים בעוגה מעוצבת. לצילומים הצטרפה גם האחיינית של גרינברג מיה בת ה-4.5 שהצטלמה לצד הדודה המפורסמת.