שנה וחצי אחורה, הדוגמן ברק שמיר והצמוד דאז שלנועה קירל נפרד מסימן ההיכר שלו- רעמת השיער המתולתלת, הוא זנח את בגדי המעצבים והעבודות השוות בחו"ל והצטרף כמו כל בן גילו לצבא ההגנה לישראל כחייל מן המניין. "אני שמח ומאושר להתגייס לצבא ולשרת את המדינה שלי בגאווה" כתב אז רגע אחרי שעלה על מדים בחשבון האינסטגרם שלו אבל מה שהוא לא ידע זה שאחרי שיעבור כמעט חצי מהשירות, הוא ייכנס לכלא הצבאי והכל בגלל תמונה תמימה אחת.

לפני ארבעה ימים, העלה שמיר תמונה לפרופיל האינסטגרם שלו המונה 154 אלף עוקבים, שם חלק עם מעריציו עוד בוקר שגרתי בבית, כשהוא אוכל דגני בוקר כשהוא לובש מדים, רגע לפני שהוא יוצא ליום בבסיס. כמו שכל חייל יודע, עליו להיות מדוגם על פי כללי הצבא כל עת כשהוא לובש את מדי החאקי אך כפתורי חולצתו לא היו סגורים ולא הייתה לו כומתה.



על פי מקורבים לדוגמן, שמנסים בשעות אלו להשיג את חברם לא מצליחים לתקשר איתו מכיון שברגעים אלו ממש הוא נשפט על ידי מפקדיו בעקבות ההופעה הלא תקנית שלו, אותה תיעד לעיני כל- מבזים את מדי צה"ל. כן, כן תמונה אחת בפיד גרמה לשמיר להתחיל להתכונן לכמה ימים בלי סטוריז, אינסטגרם ועולם חיצון כי הוא צפוי להיכנס לכלא הצבאי למשך כשבוע שלם.

עמרי יערי הסוכן של שמיר מסר: "אין תגובה"