באמת עבר יותר מדי זמן מאז הדרמה האחרונה בבית המשפחה הכי מפורסמת בעולם. כנראה שתסמיני השפעת בעקבותם התאשפזה המיליארדרית קיילי ג'נר לא הופיעו סתם, כי מסתבר שהכוכבת המצליחה בת ה-22 ובן זוגה ואב בתה סטורמי, הראפר טראוויס סקוט החליטו להיפרד אחרי שנתיים של זוגיות יציבה ואפילו שמועות על חתונה.

השניים החליטו לסיים את הקשר שלהם לפני מספר שבועות, זאת לאחר שבמשך זמן רב ניסו לגשר על הפערים בינהם, כך דיווח מקורב לאתר האמריקאי TMZ. הפעם האחרונה שהשניים נראו יחד הייתה ב-27 באוגוסט, בפרימיירה לסרטו הדוקומנטרי של טראוויס לנטפליקס "תראי אמא, אני יכול לעוף" המציג את חייו האישיים והמקצועיים של הזמר.

חמודים.  (צילום:VALERIE MACON, getty images)
חמודים. (צילום:VALERIE MACON, getty images)


גם ברשתות החברתיות הנוכחות של הגבר של ג'נר הייתה דלה והתמונה היחידה מהתקופה האחרונה שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה  היא צילום של השניים מפרוייקט מיוחד וחושפני שעשו עבור המגזין "פלייבוי". אגב, לא יכולנו לצפות שום פרידה באופק לאחר שכוכבת הריאליטי התרברבה רק לפני שבועיים בחיי הסקס הפוריים של השניים, בעיקר מאז הלידה של בתם המשותפת. כרגע, לא בטוח עד כמה הפרידה היא סופית אבל בינתיים השניים לא חולקים קורת גג משותפת ולא מגדלים באופן שווה את בתם בת השנה.