היחסים בין אורטל עמר ובן אל תבורי ראו המון עליות ומורדות, השניים כזכור הביאו לעולם את בנם הראשון והמשותף תו פרינס בנובמבר שעבר אלא שמספר חודשים אחרי שהפכו להורים טריים פירקו את החבילה בטונים צורמים, לצד ניידות משטרה, פורצי מנעולים, תגובות קשות באינסטגרם ותביעות משפטיות.

אך נראה כי למרות שהשניים עדיין מנהלים בימים אלה הליך משפטי על הילד, על הסדרי הראייה ועל התמונה שפרסם בן אל כשחשף את פניו של תו בלי אישורה של האם, נראה כי היחסים בין הצ'ילבות רק הולכים ומתהדקים.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק


אורטל עמר ובן אל תבורי (מתוך האינסטגרם)
אורטל עמר ובן אל תבורי (מתוך האינסטגרם)

אחרי שהתרגשו מהצעדים הראשונים של בנם, הזמר חש אתמול ברע התעורר כשהוא סובל מדלקת גרון, חום ושפעת ועמר האקסית החליטה לדאוג לאב בנה ושלחה לו לביתו מרק עם חבילה של שקדי מרק. בן אל בחר לעלות סטורי לרשתות בו הוא מודה לאקסית ומספר: "הדבר הכי יפה שקיבלתי בחיים שלי, התחלתי את היום שלי ממש חולה, אני עדיין חולה מת עם דלקת גרון וכל הגוף שלי רועד. והאקסית שלי, אם בני, יותר נכון, חיים שלי, אורטלצ'וק תודה, שלחה לי מרק איזה מלכה, תודה חיים שלי". לא ברור איך אפשר לנהל הליכים משפטיים ובו זמנית גם לדאוג אחד לשנייה, אבל נראה כי השניים מצליחים לעשות את זה, אז האם יש סיכוי לקאמבק? רק ימים יגידו

בימים יפים יותר (צילום: אינסטגרם)
בימים יפים יותר (צילום: אינסטגרם)