אם חשבתם שכבר נגמרו חגיגות יום הולדתו ה-16 של ליאם גולן, בנם של הדוגמנית אילנית לוי והזמר אייל גולן, טעיתם. אמנם החגיגות החלו בשבוע שעבר במסיבה שארגנה לו ארוסתו של גולן, דניאל גרינברג, אבל יום ההולדת חל אתמול (שבת) וגולן הבן החליט לחגוג אותו בהופעתו של אביו בקיסריה.


עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

גולן עם העוגה (צילום: אינסטגרם)
גולן עם העוגה (צילום: אינסטגרם)

גולן האב לא יכל שלא לציין את האירוע המרגש ועצר את ההופעה כדי לברך את בנו שנראה נבוך מכל המצלמות שכוונו כלפיו. גולן אמר: "לפני 16 שנה הפכתי לאבא בפעם הראשונה.'sweet sixteen' קוראים לזה – ליאם בן 16". 5000 האנשים שנכחו בקהל הצטרפו לשירת "היום יום הולדת" בזמן שהזמר קיבל עוגה מאחד מעוזרי הבמה וניגש לבנו. בזמן שירד מהבמה אמר לבתו אלין, שגם נכחה בהופעה של אביה, שהוא בטוח שהיא רוצה להעיף את העוגה על פניו של אחיה, והיא ענתה לו בתגובה: "אני מפרגנת". גולן הוסיף ובירך את בנו: "שיהיה המון מזל טוב ילד שלי, אהוב שלי. אני רוצה לאחל לך שרק תגדל, תפרח ותעשה דברים טובים. שה' ישמור לי עלייך מכל משמר. איזה חתיך אתה".

גולן חוגג לבנו יום הולדת בהופעה בקיסריה (צילום: אינסטגרם)
גולן חוגג לבנו יום הולדת בהופעה בקיסריה (צילום: אינסטגרם)


גולן לא הכביר במילים והשאיר את תפקיד הנאום המרגש לאמא, אילנית לוי שציינה את יום ההולדת באינסטגרם וכתבה לו בין היתר: "תמיד שאני כותבת לך או לאחותך פתאום המילה אהבה נשמעת כל כך רדודה. כל שנה ביום הזה עוטפים אותי זיכרונות של ילדה-אישה שהופכת לאמא! כל הקלישאות שהכרתי והאמנתי להן, החווירו מולך. הסתכלתי עליך וראיתי את פלא הבריאה ואני זאת שאחראית לכך. הרגשתי שה׳ הפקיד בידיי את לוחות הברית!"



לוי, שגולן הוא בנה הבכור, סיפרה על הפחדים שהיו בעקבות המעבר לתפקיד החדש, אמא: "אני מפחדת! מה עושים? איך? וואו - הלא נודע. איך אני שומרת עליך? שלא תחוש כאב, לעולם. ומזל שהייתי מספיק צעירה בכדי להבין את גודל הפחד והחרדה. בת זקונים, בת 21 שמעולם לא החליפה טיטול, מביאה את הנכד הראשון במשפחה. אני זוכרת שכמה שעות אחרי שנולדת, האחות נכנסה כדי להושיב אותי שאחתל אותך, לבד. אני? איך? מה הצד הנכון? ואם יכאב לך? זהו, האחות תדווח עלי, האם לא כשירה! ועזוב את הלחץ מהמשפחה. במבוכה מוסתרת היטב, דפיקות מואצות וכאבים מקיסרי מבהיל, אני מתיישבת מולך, אתה מציף בעין תכולה. אני מושיטה לך אצבע ואתה אוחז בה בחוזקה. אתה הדבר הכי יפה ומואר שראיתי. ומה שבטוח בכל הסיפור הזה, שאתה לי ואני לך, צוות!".

"אני נושמת אותך ולוחשת: ״תשמע, אתה הילד הראשון שלי, ואני ממש לא מנוסה בזה, בלהיות אמא אז בטוח אטעה, סליחה. אבל שתדע, שהדבר הכי חשוב בעולם זה אתה״. ואתה כאילו מבין אותי במבט, שעד היום יש לנו אותו. תמיד הצחיק אותי שאתה איתי בחושך אני מרגישה מוגנת ובטוחה, כאילו שאתה ״תינוק על״. והבנתי שהרצון להטמיע בך ערכים ודרך, הוליד בי את מי שאני. תודה לך, בני בכורי, על המתנה הגדולה בחיי- להיות אמא. אתה המצפן שלי! תודה ששמרת עליי מהתעסקות בתפל, ריכוז עצמי ואגו הרסני, את האומץ לבחון ולתקן את מידותיי, למענך. תודה שלימדת אותי סובלנות, חמלה, ענווה ואהבה אין קץ שאינה תלויה בדבר".