לזמר אייל גולן אין אף רגע דל, אחרי הסכסוך המתוקשר עם אופירה אסייג, בסוף השבוע האחרון הוא הסתבך שוב, אבל הפעם עם בן זוגה הטלוויזיוני של אסייג, אייל ברקוביץ' ואחיו ניר. אמש (ראשון) דיווחנו שהזמר המסלסל שוקל לתבוע את ברקוביץ' על הדברים הקשים שפרסם ברשת החברתית כשכינה אותו "פדופיל לנצח" וכעת נדווח שהוא כבר לא שוקל אלא הולך על זה ובגדול ודורש חצי מיליון שקלים על פגיעה בשמו.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

חילופי הדברים בין ברקוביץ' לגולן (צילום: אינסטגרם)
חילופי הדברים בין ברקוביץ' לגולן (צילום: אינסטגרם)


הזמר פנה לעורך דינו שי אליאסי שיישגר בקרוב לניר ברקוביץ' מכתב התראה לפני תביעה על סך חצי מיליון שקלים בגין לשון הרע ודיבה לצד דרישת התנצלות. חשוב להזכיר כי תיק החקירה שנפתח נגד הזמר בגין פרשת משחקי החברה נגנז ונסגר והזמר לא הורשע בפלילים.

תחילתו של הסכסוך למי שלא עקב אחר האירועים האחרונים, התרחש בסוף השבוע האחרון כשגולן רצה לפרגן ברשתות החברתיות לחברו הטוב, ערן זהבי ששבר שיא השערים העונה וניצל את הבמה גם לעקוץ את המאמן ניר ברקוביץ', אחיו של אייל ברקוביץ' כשכינה אותו מאמן זוטר: "להשוות בינך לבין אחיו זה כמו להשוות בין מרצדס לסובארו אז אני מסכים שאחיו מרצדס אבל אתה מרצדס מייבאך גם כשחקן וגם כאדם".

אייל ברקוביץ' ואייל גולן (צילום: אור גפן)
אייל ברקוביץ' ואייל גולן (צילום: אור גפן)

אלא שברקוביץ ג'וניור לא נותר חייב והעלה סטורי עם דברים קשים על גולן: "אייל גולן היקר אולי אני כרגע מאמן זוטר אבל אתה תמיד תישאר פדופיל לנצח". הסטורי הוסר במהרה בעקבות שיחות טלפון שקיבל ניר ממקוריו של גולן, אבל הזמר לא מסתפק בהסרת הסטורי והחליט לפנות לערכאות משפטיות נגד המאמן.


עו"ד שי אליאסי מסר: "זה בטיפול משפטי".

ניר ברקוביץ' (צילום: דני מרון)
ניר ברקוביץ' (צילום: דני מרון)