נראה כי גורלן של ליהיא גרינר ונעמה קסרי נקשר באופן קוסמי בכל אספקט בחיים. השורדות בדימוס, החברות הטובות והחל מסוף השבוע האחרון המנחות החדשות בערוץ רשת 13, עושות דרך משותפת כעת גם בחקירות במשטרה. בשבוע שעבר קראתם ב-TMI, כי פרשת החקירות של גרינר הגיעה לסיומה והתיק נגדה בגין העלבת עובד בציבור נסגר ללא הגשת כתב אישום. בעוד גרינר פתחה שבוע חדש עם הבשורות הטובות שהחקירה הפלילית כבר מאחוריה, הוזמנה הבוקר שותפתה לתוכנית נעמה קסרי לחקירה במשטרה. 


עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

הסיבה היא עוקבת בשם אלינה שצפתה בסרטונים של קסרי ברשתות החברתיות, הגישה תלונה במשטרת מחוז ירושלים נגד השורדת ושלחה להם סרטון בו נראית קסרי נוהגת ברכבה, יחד עם בתה דניאל שאינה חגורה.


נעמה קסרי ובתה דניאל באוטו (צילום: אינסטגרם)
נעמה קסרי ובתה דניאל באוטו (צילום: אינסטגרם)

קסרי הסבירה לחוקרי המשטרה שהיא תמיד חוגרת את ילדיה, אלא שאחת מבנותיה חוגרת ולוקחת את החגורה האלכסונית אל מאחורי גבה. היא שוחחרה לביתה ועוד לא ברור אם התיק נגדה נסגר, אך מיהרה לעלות מיד סרטון זועם לרשתות החברתיות על אותה אלינה שהגישה נגדה תלונה במשטרה. בסרטון היא גידפה אותה ואמרה: "אישה משועממת, איכס מגעילה" ועוד. נותר לקוות שקסרי לא תקבל, בדיוק כמו גרינר, גם תביעה אזרחית בגין לשון הרע ודיבה.

נעמה קסרי וליהיא גרינר (צילום: אביב חופי)
נעמה קסרי וליהיא גרינר (צילום: אביב חופי)