בתחילת השבוע קראתם ב-TMI כי הזמר סטטיק הובהל לבית החולים בני ציון בחיפה באמצעות אמבולנס, לאחר שחש ברע בצוהרי יום ראשון. מאז סטטיק עדיין בבית החולים אבל מעדכן שמצבו משתפר מיום ליום. הזמר נאלץ לוותר על צילומי תכנית הראליטי 'הכוכב הבא לאירוויזיון' שם הוא שופט יחד עם הקולגה הצמודה בן אל תבורי ולהישאר צמוד למיטתו בבית החולים כשהוא מחובר 24/7 לאינפוזיה ולצד ארוסתו, שרית פולק, שלא עזבה אותו לרגע.



הזמר החליט לשתף את עוקביו באינסטגרם במצבו וסיפר: "רק שתדעו שגם אם אני לא יכול לענות לכולם, אני משתדל לקרוא כמה שיותר ותודה רבה על כל איחולי ההחלמה והמילים החמות. יש שיפור במצב שלי ונראה כאילו זה הולך למקום חיובי יותר. מה כן אני יכול להגיד לכם , השיר ״הכל לטובה״ הוא לא סתם כל כך אישי בשבילי, ואני משתדל לקחת מההרפתקה הזו את הדברים החיוביים. כמו שתמיד ידעתי, לא לעולם חוסן. תהנו מהרגע".


סטטיק באשפוז (צילום: אינסטגרם)
סטטיק באשפוז (צילום: אינסטגרם)

כנראה שהיה לסטטיק זמן בבית החולים לחשוב על החיים ולקבל פרופורציות, כי לאחר שעידכן אותנו ב"דיכאון" שהוא נמצא בבית חולים, היום (חמישי) הוא שולח מסר יותר חיובי: "לפעמים כיף להוריד הילוך, להסתכל על העולם מהצד. כשהכל טוב והראש עובד מגיעות מחשבות רעות, אבל כשהמצב לא משהו והראש עובד מגיעות מחשבות טובות לשיפור עצמי ובניית דרך חדשה וגישה חדשה לדברים. הכל הבל הבלים חוץ ממה שחשוב באמת, משפחה בריאות וההנאות בחיים".

בהתחלה לא היה אופטימי במיוחד (צילום: אינסטגרם)
בהתחלה לא היה אופטימי במיוחד (צילום: אינסטגרם)

בנוסף הוא שולח מסר לארוסתו הטרייה, פולק שלא עזבה את מיטתו לאורך כל הימים וכתב: "אשת חיל מי ימצא! המבחנים הגדולים ביותר גם לזוגיות הם כשקשה ולא כשהכל דבש. אישה שתדאג לי כמו שרית לא אמצא לעולם, את זה ידעתי תמיד, אבל השבוע האחרון גרם לי ממש להצטער שלא נפגשנו לפני עשר שנים, כבר הייתי נשוי פלוס שתיים לפחות עד עכשיו". קדימה סטטיק, זה הזמן להשלים פערים.

שרית פולק, אשת חיל מי ימצא (צילום: אינסטגרם)
שרית פולק, אשת חיל מי ימצא (צילום: אינסטגרם)

גם בן אל היה שם (צילום: אינסטגרם)
גם בן אל היה שם (צילום: אינסטגרם)