אחרי הבשורות על האירוסים הטריים של זוכת האח הגדול טהוניה רובל, עוד זוכה ריאליטי פופולרי בדרך לחופה. אביחי אוחנה זוכה העונה השמינית של האח הגדול ומעיין אשכנזי מלחששים על חתונה. חיכינו, פיללנו וייחלנו לרגע הזה ונראה שסוף סוף זה מגיע, או שלא, כי הפאוור קאפל האהוב של הביצה, אביחי אוחנה ומעיין אשכנזי היו צפויים לצעוד בשביל חופה ולהפוך לבעל ואישה, אלא שהתוכניות השתבשו ברגע האחרון.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה עדיין לא בדרך לחופה (צילום: אור גפן)
מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה עדיין לא בדרך לחופה (צילום: אור גפן)


אומנם הצעת נישואים רשמית עוד לא הייתה, אבל השניים מדברים על חתונה בחודשים האחרונים, ואף קיבלו הצעה מערוץ 24 על תוכנית דוקו שנקראת "בדרך לחתונה" שתלווה את הזוג מרגע הצעת הנישואים המיוחלת שצפויה להגיע וההכנות לחתונה, עד ליום הגדול בו ישבעו אמונים אחד לשנייה. ההצעה מהערוץ בסוף נפלה, ואוחנה ואשכנזי הקפיאו בינתיים את התכניות לחתונה.

בפברואר השנה נבחרו אשכנזי ואוחנה להתנוסס על גבי שער מעריב, לרגל חגיגות ה'וולנטיין דיי', שם נשאלו האם חתונה באופק וכך השיב אוחנה: "אם תהיה הצעת נישואים היא תהיה במאי, מאי זה זמן טוב להציע נישואים, אחרי החגים אחרי פסח תקופה שקטה של תחילת האביב והתחלות חדשות". אז חכינו למאי כפי שהבטיח וההצעה לא הגיעה, אולי עכשיו שבעה חודשים אחרי אוחנה יפתיע.

מעיין אשכנזי מסרה: "לא התארסנו. רצו לעשות עלינו תוכנית דוקו בערוץ 24 ועל זה כל הרעש".

מחכים להזמנה (צילום: אמיר מאירי)
מחכים להזמנה (צילום: אמיר מאירי)