פחות מחודש חלף מאז אלכסה דול והאקס משה עוז פירקו את החבילה ונפרדו. מערכת היחסים שלהם כזכור, ראתה עליות ומורדות בחודשים האחרונים, אבל הפרידה האחרונה הייתה סופית, כשדול עזבה את הדירה המשותפת שלהם. אם חשבתם שהשורדת והרצה למיליון בדימוס מבכה את לילותיה הקרים – טעיתם, כי היא כבר לגמרי שועטת קדימה ומתנחמת בזרועותיו של אחר.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

אלכסה דול והאקס משה עוז (צילום: יוסי כהן)
אלכסה דול והאקס משה עוז (צילום: יוסי כהן)



ל-TMI נודע כי דול מתרועעת בחודש האחרון עם בחור חדש, מיליונר ממוצא מקסיקני בן 28 ואב לשניים, העוסק בתחום הקנאביס הרפואי. השניים הכירו בלונדון, באחת הפרידות שלה מהאקס משה עוז ומאז הפרידה האחרונה הידקו את הקשרים. את הימים האחרונים מבלה דול בחברת הבחור החדש, שפרטיו יישארו חסויים במערכת. הוא שכר מטוס פרטי ולקח אותה ועוד שתי דוגמניות לחופשה מפנקת בלונדון ופריז הכוללת אירוח בבתי המלון היוקרתיים בעיר.




אם לא די בטיסת VIP ליעדים הנחשקים, הוא רכש לדול מתנות בשווי של יותר ממאה אלף דולר, וכן דולר ולא שקלים, שכוללים בין היתר תיק של "בירקין הרמס" ושלל פרטי אופנה של מותגי יוקרה כמו "איב סן לורן", שעון ap ועוד. אז אם במקרה תרפרפו בחשבון האינסטגרם של דול ותראו מעילי פרווה, תיקי יוקרה שעונים מנצנצים, מטוסים פרטיים ועוד - אז תדעו מאיפה נפל עליה כל הטוב הזה.

אלכסה דול לא הגיבה לידיעה עד לרגע פירסומה.