ארבעה חודשים חלפו מאז הפכה בת אל תבורי לאמא בפעם הראשונה בחייה, כשהביאה לעולם יחד עם בעלה, חן דוסטקם, את בתה הראשונה מיה. בכך הפכו שימי תבורי ואביבה תבורי לסבא וסבתא לשני נכדים טריים בשנה אחת, משני ילדיהם המשותפים, תו פרינס בנו של בן אל תבורי ומיה בתה של בת אל.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

בת אל תבורי רגע לאחר הלידה (צילום: יח"צ וולפסון)
בת אל תבורי רגע לאחר הלידה (צילום: יח"צ וולפסון)


בסוף השבוע האחרון חגגה בת אל אירוע בריתה למיה בת הארבעה החודשים, באולם אירועים בבית שמש. התייצבו כל בני שושלת תבורי לברך, ביניהם הסב הטרי והנרגש שימי תבורי, שנמצא ביחסים הדוקים עם בתו בת אל והגיע צמוד לאשתו יהודית באומן תבורי. שם הוא פגש את כל ילדיו ביניהם אוראל, אלירן ודניאל.

שימי תבורי ויהודית באומן (צילום: אור גפן)
שימי תבורי ויהודית באומן (צילום: אור גפן)

שימי הידק לאחרונה את היחסים עם כל ילדיו ונותר בנתק מוחלט רק מבנו בן אל תבורי. עוד בלטה האמא והסבתא הגאה, אביבה תבורי שהגיעה עם החבר הטרי עופר ג'רסי. לרגע קוסמי אחד, כמעט ונרשם איחוד מרגש של כל בני משפחת התבוריז, אלא שהעדרו של אחד מהם מנעה את ההרמוניה המשפחתית. כולם חיכו להגעתו ומי לא בא?




הזמר בן אל תבורי, אחיה הקטן של בת אל והדוד הטרי לאחיינית הפעוטה מיה. לא ברור האם הסיבה להברזה הצורמת קשורה בנוכחות של תבורי האב באירוע, אבל מקורבים לזמר מדווחים כי אין קשר בין הדברים, בן אל הופיע באותו ערב באירוע שהוזמן מראש והיה צפוי להגיע לבריתה מיד בתום ההופעה, אלא שהאירוע התעכב והתכניות להגעתו השתבשו ברגע האחרון.