אמש (ראשון) דיווחנו לכם כי עדי הימלבלוי  שהוחלפה בפרזנטורית הנכנסת  רוסלנה רודינה, בקמפיין ההלבשה התחתונה של חברת "פמינה", חשפה בפוסט אמיץ את הסיבה האמיתית להחלפתה ברגע האחרון וטענה כי בגלל ההיריון ובעיות רפואיות, היא לא הצליחה לשוב למשקל התקין שלה ולא עמדה בלחץ הזמנים שנקבע עם החברה, לעמוד מול מצלמות עם חזייה ותחתונים, חודשיים אחרי הלידה. מה שגרם לה בלית ברירה להודיע לחברה כי לא תוכל להצטלם לעונה החדשה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

עדי הימלבלוי (צילום: ענת מוסברג)
עדי הימלבלוי (צילום: ענת מוסברג)


כעת הפרזנטורית הקודמת של החברה, סיון קליין, זאת שהימלבלוי נכנסה לנעליה, חושפת בפוסט ברשתות החברתיות שגם היא מאותן סיבות, לא המשיכה בקמפיין המדובר והוחלפה בהימלבלוי, שכיום מוחלפת בעצמה מאותן הסיבות בדיוק.



וכך כתבה: "גם אני הצטלמתי ל"פמינה" בחורף 2015. צילומים יפים יפים. הכל נראה כמו תחילתה של ידידות מופלאה מלאת תחרה. קצת אחרי הצילומים גיליתי שאני בהריון לראשונה בחיי. שמחה והתרגשות התחלפה בבטן מלאה, לאו דווקא מהסיבות הנכונות. כשכל העולם ואשתו יודעים שאני בהריון, באה דרישה מהחברה שאעשה יום צילום לצורכי יחסי ציבור. זה לא היה בתוכניות, לא דובר, לא הוסכם. אבל בטן הריונית והלבשה תחתונה מביאים את התקשורת לסט, הרגשתי שנכנסים לי לתחתונים, גם דוגמנית מנוסה לא מרגישה בנוח לעמוד עם בטן טרייה מול צלמים וכתבים בחזייה ותחתונים ו-15 קילו נוספים.

סיון קליין (צילום: צ'ינו)
סיון קליין (צילום: צ'ינו)

"אז סירבתי ואיבדתי את הקמפיין, לטובת עדי שעשתה עבודה מדהימה עם סוף דומה. מה שמרתיח אותי זה כל נשות השיווק שמקבלות את ההחלטות האלה, כן זו הייתה אישה, אפס רגישות. אפס כבוד לאותה אישה שילדה רק לפני חודש ושירתה את המותג שלכם כל כך יפה. איפה הכוח הנשי במקומות שבהם הוא יוכל באמת להשפיע, לשנות, לעשות טוב. לפעול בהגינות ורגישות. פאקינג חודש אחרי לידה, משכב לידה חופשת לידה. על זה לאבד עבודה, זה לא הגיוני. ואין לי נחמה בכך שמי שפיטרה היום, תפוטר מחר".



תגובת חברת "פמינה": "חברת פמינה הינה חברה נשית שמקדשת את הנשים ואת הגוף הנשי. החברה פועלות משנת 1960 ו90% מהעובדים בה הינן נשים בכל צורה וגיל לרבות נשים בהריון. לפני לידה ואחרי לידה. כמו כן, פרזנטורית לאורך השנים הצטלמו לפני, בזמן ואחרי היריון. כך צולמה עדי בחודש חמישי להריון בקמפיין האחרון וליאל דניר שבחרה להצטלם שבועיים אחרי לידה כי הרגישה בנוח. פמינה מכבדת כל בקשה, כפי שכיבדה עתה את בקשת עדי שלא להצטלם (וזאת לאחר שהצילומים נדחו בחודש מהמועד הרגיל כדי שתוכל להספיק). פמינה לא דורשת מאף דוגמנית להצטלם. יש לנו מאז ומתמיד יום צילום חורף ויום צילום קיץ ואם מישהי לא מרגישה בנוח לא צילמנו וצר לנו שמנסים לצייר אותנו אחרת. חברת פמינה רואה בראש מעיניה את האישה והכוח הנשי והינה בין חברות ההלבש הטובות בישראל. סיום ההתקשרות עם עדי נעשה ברוח טובה בין הצדדים, אנחנו רוצים לאחל בהזדמנות זאת בריאות לעדי אשר מסיבות רפואיות לא יכלה להגיע לצילומים. אנו מאחלים חג חנוכה שמח לכל עם ישראל״.

סיון קליין בתקופת ההיריון (צילום: אמיר מאירי)
סיון קליין בתקופת ההיריון (צילום: אמיר מאירי)