היחסים בין אורטל עמר ובן אל תבורי ממשיכים להתחמם לא רק על המסך, למען טלוויזיה טובה ומסחטת הרייטינג, אלא גם הרחק מאור הזרקורים. לפני שבועיים גרמו אורטל עמר ובן אל תבורי לצופי "הכוכב הבא לאירוויזיון" לתהות האם יש קאמבק מרגש בדרך.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

כזכור במהלך ביקור של עמר באולפני "הכוכב הבא לאירוויזיון", החליט הזמר לקחת את המיקרופון לידיו ולהקדיש לאם בנו, את השיר "תודה" של רז חדד. הביצוע גרם לעמר לבכות מהתרגשות, בעוד הוא אוחז את ידה ומביט בעיניה. אם חשבתם שזה אחד מאותם רגעים רומנטיים מרגשים ביותר ששמעתם, חכו שתשמעו את הסיפור הבא.



בסוף השבוע האחרון בצילומי הכוכב הבא, לבשה רותם סלע חולצת פוטר ורודה, סוג של "פיג'מה" כך כינה אותה שותפה למיקרופון, אסי עזר. ואיך כל זה קשור להורים של תו פרינס? ראה בן אל כי החולצה יפה בעיניו, ומהיכרותו עם עמר, ידע גם כי היא מאד תאהב את החולצה, אז הוא ביקש מסלע שתיתן לו את החולצה במתנה בתום הצילומים.

רותם סלע עם הפוטר הורוד (צילום מסך מאקו, קשת 12)
רותם סלע עם הפוטר הורוד (צילום מסך מאקו, קשת 12)

סלע מיד נענתה למחווה הרומנטית של בן אל והוא לקח את החולצה שבמקרה הייתה גם ממותג האופנה "קסטרו" שבבעלות סלע ובעלה אריאל רוטר, והעניק אותה מיד בתום הצילומים במתנה לאם בנו.

חדי האבחנה שעוקבים אחר החשבון של עמר, יכלו להתרשם כי את שבת בערב בילתה בחגיגות יום הולדתה של חברתה רומי עפרון, האקסית של עומר אדם, כשהיא לובשת את החולצה של רותם סלע, אותה קיבלה עוד באותו יום במתנה מהאקס המזמר. נראה כי למרות הצהרות שונות של הזמר שלא יהיה קאמבק, הוא כעת קרוב מתמיד.

אורטל עמר חוגגת עם רומי עפרון (צילום: אינסטגרם)
אורטל עמר חוגגת עם רומי עפרון (צילום: אינסטגרם)