בסוף השבוע האחרון שחרר הזמר רגב הוד את הסינגל החדש שלו "רק את אמא", שצולם בבית הוריו ברחובות ובכיכובה של אמו. אלא שמאחורי צילומי הקליפ החדש שנערכו בשבוע שעבר, התחוללה דרמה שגרמה לעיכוב גדול בצילומים.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

הצילומים נערכו באחד מימי הגשם הסוערים, מזג האוויר הגשום גרם בין היתר להפסקות חשמל חוזרות ונשנות בבית נעוריו של הזמר. מה שגרם לעיכוב בצילומים, הפסקות לא מתוכננות ולוח זמנים שהשתבש ונמתח על פני יום שלם, הרבה מעבר למתוכנן. אבל את זה לא תראו כמובן בקליפ החדש, שצפוי להיכנס למסע ההופעות הקרוב של הזמר בניכר.


לא רק עומר אדם צפוי לצאת במסע הופעות ברחבי ארה"ב בחודשי החורף, גם הקמע של מפלגת "הליכוד", הזמר והשורד הטרי רגב הוד, שיככב בקרוב על המסך בריאליטי "הישרדות VIP", עלה היום בשעות הבוקר המאוחרות על טיסה לניו יורק לטובת מסע הופעות ברחבי ארה"ב, לרגל השנה האזרחית החדשה, הכולל יעדים כמו ניו יורק, מיאמי לוס אנג'לס ועוד. את הסילבסטר יחגוג הוד בהופעה לקהילה היהודית בניו יורק.

רגב הוד מתכונן לבחירות שלישיות (צילום: אינסטגרם)
רגב הוד מתכונן לבחירות שלישיות (צילום: אינסטגרם)

זאת לא השנה הראשונה שהוד יוצא למסע הופעות ברחבי ארה"ב, גם בשנה שעברה הוא הופיע במספר יעדים שם מול הקהילה היהודית מה שנרשם כהצלחה גדולה.

 

מתכונן להופעתיו בארה"ב (צילום: ענת מוסברג)
מתכונן להופעתיו בארה"ב (צילום: ענת מוסברג)