נתוני הרייטינג של ערוץ "רשת 13" מעידים על כך שאין ספק שהתגעגעתם לבית "האח הגדול" וגם אתה נשארתם בבית וצפיתם באירוע הפתיחה החגיגי. מספר שעות לפני תחילתו של השידור, הוחלט מטעם ההפקה בצעד שלא נראה בעבר, לוותר על אחד המתמודדים שהיו אמורים להיכנס. המתמודד שלא זכיתם להכיר הוא אוראל אלוש, דוגמן למידות "פלאס סייז", שעל פי הדיווחים לא נכנס בהחלטת הצוות הרפואי של הפקת התכנית.

העונה הצטרפה ללירון ויצמן וגיא זוארץ שחקנית חיזוק שהבליחה לכמה רגעים ולגמרי חזרה לתלתלי הזהב שלה, עדן פינס, שתמיד יודעת מה ללבוש והופיעה עם שמלה נוצצת של עינו של "האח הגדול".

עדן פינס שחקנית החיזוק (צילום: אריאל שלום)
עדן פינס שחקנית החיזוק (צילום: אריאל שלום)

איזה לוק! (צילום: אריאל שלום)
איזה לוק! (צילום: אריאל שלום)

אז אמנם העונה אף דייר הוא לא VIP, אבל יש הרבה מהם שקשורים מאוד לסלבריטאי ארצנו, ביניהם גם יוסי אורפלי, שבזמן שצעד על השטיח האדום בדרכו לבית הסגור, בנו טילטיל, בחר לא להגיע להיפרד ממנו מקרוב וצפה בו נכנס במסך הטלוויזיה שבביתו. עוד אבא ובן אבל הפעם מהכיוון ההפוך, רונן פייגנבוים נכנס לבית האח הגדול והוא בנו של שחקן הכדורגל בדימוס, שייע פייגנבוים

גם שמה של הדוגמנית ירדן אדרי נכתב בעבר ב-TMI ונקשר לשמו של בן אל תבורי ולפרשיית סחיטה ואיומים של עבריין איתו יצאה. אדרי היא לא היחידה, אם הדיירת הראשונה שנכנסה לבית, חגית היימן, מוכרת לכם – זה לא במקרה. הדיירת החדשה שכל כך צמאה לאהבה ולא מסתירה זאת, הופיעו בתכניות שידוכים בעבר, ביניהם בתכנית "סינגלס" ו"דייט בחשיכה". 

גיא זוארץ ולירון ויצמן (צילום: אריאל שלום)
גיא זוארץ ולירון ויצמן (צילום: אריאל שלום)

גם אסיף אלקיים, אקס השורדת מעיין אדם, התפרסם מאוד בעקבות הזוגיות ולאחר מכן, בעקבות הפרידה המתוקשרת. אלקיים היה בעבר דוברו של חבר הכנסת לשעבר אורן חזן, שאם לא הבנתם את הרמז העבה שנתנו אתמול בתכנית – הוא הדייר ה-15 שיכנס ביום שבת לבית הסגור וייתן פייט רציני לניר אבישי כהן, דובר "שוברים שתיקה" לשעבר. 

אז את מי אתם הכי אהבתם על פי רושם ראשוני? מי לדעתכם הולך לקחת את המקום הראשון?