המפגש המרגש של השחקן בראד פיט ואשתו לשעבר ג'ניפר אניסטון הרעיד את הרשת ואתרי הרכילות ברחבי העולם. השניים נתפסו בעדשת המצלמה כאשר ברכו זה את זו על זכייתם בטקס פרסי הסאג שנערך אמש (ראשון) בלוס אנג'לס. השניים נראו מרוגשים וקרובים יותר מאי פעם וזה בהחלט נתן למעריציהם שביב של תקווה לחזרה של הזוג הלוהט של הוליווד.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

ג'ניפר אניסטון ובראד פיט (צילום: gettyimages)
ג'ניפר אניסטון ובראד פיט (צילום: gettyimages)

פיט בן ה-56, לא רצה להשאיר את המעריצים באפלה והתבדח על היותו רווק, בדיוק כמו אניסטון בת ה-50 אגב, ואמר שהוא יוסיף את תמונת הזכייה בפרס לפרופיל הטינדר שלו, כאילו שהוא צריך. אניסטון, שאותה עזב פיט לאחר חמש שנות נישואין, קיבלה את הפרס עבור הסדרה "The Morning Show", בזמן שפיט צפה בה מבמה אחורית באמצעות מסך טלוויזיה שהיה במקום. "אוי וואו", אמר לפי הדיווחים, כשצעדה לבמה בשמלת כסופה.

לא רוצה לתת לה ללכת (צילום: gettyimages)
לא רוצה לתת לה ללכת (צילום: gettyimages)

הצמד צולם לאחר מכן קרובים מאוד, אוחזים ידיים ומברכים אחד את השניה, כשבראד תפס בעדינות את מפרק כף היד שלה כשהלכה משם. תמונה נוספת הראתה את אניסטון נוגעת בעדינות בחזהו של פיט.

למי שלא מעודכן ולא מבין את ההתרגשות הגדולה שבמפגש המתועד של השניים, נזכיר כי פיט התגרש מאניסטון בשנת 2005 לאחר שניהל רומן עם אנג'לינה ג'ולי. הוא התחתן עם השחקנית בשנת 2014, אך הם נפרדו בשנת 2016 ולבסוף התגרשו בשנה שעברה. לפני שתמהרו להמר על קאמבק, נסביר כי האקסים נותרו ידידים ותמכו זה בזה בשנים האחרונות, כשפיט השתתף במסיבת יום ההולדת ה-50 של אניסטון בשנה שעברה ואפילו הוזמן למסיבת הכריסמס שערכה בביתה השנה

כמה היא שמחה לראות אותו (צילום: gettyimages)
כמה היא שמחה לראות אותו (צילום: gettyimages)