אליאב אוזן בכוננות שיא, מתחרה חדשה וחזקה נכנס לשוק. הדוגמנית עדן פינס שרשמה לאחרונה הישג מרשים כשפצחה לראשונה בקריירה על המסך, האחות הדיגיטלית של "האח הגדול", ממשיכה להרחיב את תחומי העיסוק שלה. פינס שניחנה ביכולת אמנותית לא רק במראה החיצוני יוצא הדופן שלה, אלא ביכולות ציור נפלאות, החליטה לקחת את אהבתה לציור צעד אחד קדימה - החל מהיום פינס גם מקעקעת.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Eden Fines עדן פינס (@edenfines) on

היא אומנם עושה זאת כתחביב ובשביל הכיף, אבל כבר יש לה לקוח ראשון ומרוצה, ובמקרה הוא הגבר בחייה. ומי הוא הלקוח הראשון שהפקיד את גופו למדע של פינס, אם חשבתם שדור רפאלי, בן זוגה עטור וחובב הקעקועים, אז טעיתם, כי הדוגמנית לקחה את אביה כמודליסט ראשון וקעקעה שני ציורים קטנים על כל אחת מכפות ידיו. 

הקליינט הראשון של עדן פינס (צילום: אינסטגרם)
הקליינט הראשון של עדן פינס (צילום: אינסטגרם)

פינס עצמה לא נושאת על גופה לוח מודעות של קעקועים כמו בן זוגה דור רפאלי, אלא מסתפקת בכמה ציורים קטנים אחד ברגלה אחד על השפתיים ועל אצבעות ידה. פינס הייתה אמורה לטוס הערב לחגיגות יום הולדתו של הכוכב הבריזלאי הלוהט ניימאר בפריז. אירוע שכל איש או אישה בעולם היו שמחים לקחת חלק בו. מעצבי "רנואר" הרשת לה היא משמשת פרזנטורית הוקפצו אתמול לתפור לה אווטפיט מיוחד עבור האירוע המתוקשר. 

אלא שברגעים אלו ממש, הפקת האח הגדול עצרה את כל התוכניות של פינס והודיעה לה שהם לא משחררים אותה מריאיון מודח שצפוי להיערך היום עם רות אלבז, המודחת של אמש ולכן היא לא תספיק להגיע בזמן לטיסה לפריז ולא תשתף בחגיגות יום הולדתו של שחקן הכדורגל הבינלאומי. באסה!

עדן פינס ודור רפאלי (צילום: אור גפן)
עדן פינס ודור רפאלי (צילום: אור גפן)