לידיעת בר רפאלי, לא רק לך יש קשר למשפחת קרדישיאן, כי בזמן שאת מגדלת את המשפחה המרוחבת והיפה שלך, יש מי שמבלה ערב שלם עם אחת מהכוכבות ההוליוודיות הגדולות. הדוגמנית הישראלית יעל שלביה בילתה אמש (שבת) בחברת הכוכבת ההוליוודית קיילי ג'נר וכל בני משפחתה. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

שלביה הוזמנה כאורחת יחד עם בן זוגה ברנדון קורף שאת זוגיותם חשפנו לראשונה ב-TMI, למסיבת יום ההולדת הנוצצת של סטורמי בתה של קיילי ג'נר, חברתו הטובה של קורף. האירוע נערך במסעדת הגורמה "דלילה" באל.איי שבארה"ב, אליו נהרו כל בני משפחת קרדישיאן: קים קרדישיאן, קנדל ג'נר, קריס ג'נר ואחרים.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Khloé Kardashian / Ella (@khloefaan) on

ארוחת הערב הייתה כסיום ליום שכולו חגיגות גרנדיוזית שאירגנה ג'נר לבתה, שכלל בין היתר פרצוף ענק של סטורמי ששימש כניסה למקום, בובות ענק בדמותה של סטורמי, ועל גבי מתקני לונה פארק שעוצבו במיוחד לאירוע. זאת לא הפעם הראשונה ששמן של שלביה וג'נר נקשר, לפני מספר חודשים הצטלמה הדוגמנית הישראלית לקמפיין האיפור של קיילי, אבל אז הן עוד לא נפגשו, אמש נרשם המפגש הראשון בין השתיים ונראה כי מדובר בתחילתה של ידידות מופלאה.

יעל שלביה, קיילי ג'נר (צילום: אינסטגרם)
יעל שלביה, קיילי ג'נר (צילום: אינסטגרם)

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#stormiworld2 -@kyliejenner @travisscott #kyliejenner #travisscott #happybirthday #birthday #stormiwebster #stormiworld #stormi

A post shared by kjw (@kyliejennerwebsters) on

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @stormi.and.true on