כדורגלן העל הברזילאי, ניימאר, חגג אתמול (ראשון) את יום הולדתו ה-28 ותסמכו על ניימאר שזה לא יגמר במסעדה וסטורי של כמה בלונים. כידוע, הכדורגלן הכי פרוע בסביבה משחק בשנים האחרונות בקבוצת הכדורגל "פריז סאן ז'רמן" וכך יצא שהוא הזמין את מיטב החברים שלו (ובחברים הכוונה לדוגמניות וכדורגלני על מהשורה הראשונה) למועדון ה-"YOYO" הנחשב בפריז, לערב פרוע שרק הוא יכול לארגן. הקונספט של האירוע היה מסיבה לבנה וכך נדרשו כל האורחים להגיע בלבוש לבן מכף רגל ועד ראש.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

ניימאר בדרך לחגיגות (צילום:  ZAKARIA ABDELKAFI/Getty images )
ניימאר בדרך לחגיגות (צילום: ZAKARIA ABDELKAFI/Getty images )

מערכת TMI אומנם הייתה שמחה להמשיך ולפרט על פרטי האירוע, אבל מה שתפס את תשומת ליבה אף יותר היא רשימת המוזמנים או ליתר דיוק מוזמנת אחת מסקרנת במיוחד. הדר חיון, המוכרת יותר כאקסית של איתי לוי, נצפתה אף היא באירוע העמוס בכוכבים בינלאומיים ולא רק זה, גם העלתה סטורי צמוד עם הכדורגלן המצליח.

ניימאר, הדר חיון (צילום: אינסטגרם)
ניימאר, הדר חיון (צילום: אינסטגרם)

אתם בטח שואלים את עצמכם איך היא הגיעה לשם, אז נספר שסוכן הדוגמניות שי אביטל, הוזמן לאירוע, כמו לאירועים קודמים של ניימאר וכיוון שלקח את חיון תחת חסותו, היא זכתה להגיע הכי קרוב שיש לכדורגלן המבוקש. ניימאר שידוע בחיבתו לנשים הישראליות, נצפה כבר בעבר מבלה עם הדוגמניות יעל שלביה, בר זומר, נטע אלחמיסטר ועדן פינס שגם הוזמנה גם ליום ההולדת, אך נאלצה להבריז ברגע האחרון בעקבות התחייבותה לתכנית "האח הגדול". 

ניימאר עם בר זומר (צילום: אינסטגרם)
ניימאר עם בר זומר (צילום: אינסטגרם)

כזכור, חיון ניהלה זוגיות של שנה וחצי עם הזמר המצליח איתי לוי שהובילה אף להצעת נישואין מתוקשרת, אלא שחודשיים אחר כך השניים הודיעו על פרידה. מאז שמרה חיון על פרופיל נמוך אלא שעכשיו נדמה כי היא מוכנה לפרוץ בכוחות עצמה. מעניין מה איתי לוי יגיד על זה?

ניימאר, שי אביטל (צילום: אינסטגרם)
ניימאר, שי אביטל (צילום: אינסטגרם)

אין חגיגה בלי עוגה (צילום: אינסטגרם)
אין חגיגה בלי עוגה (צילום: אינסטגרם)