אם חשבתם שפרשת אמבר הרדג'וני דפ כבר מאחורינו, תחשבו שוב. לא פעם אנחנו שומעים על גירושים מכוערים בין זוגות מפורסמים, אבל סיפור הגירושים של זוג השחקנים סיפק לא מעט כותרות ודיונים בעקבות האשמות של השחקנית על התעללות פיזית ונפשית מצד בעלה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

אחרי שהגישה בקשה לגירושים במאי 2016, הוציאה הרד בת ה-33 צו הרחקה מבעלה דפ בן ה-56. מיד עם פרסום הידיעה על הגירושים, דלפו לרשת תמונות של השחקנית עם סימני אלימות על פניה וסרטון שבו רואים את דפ באמצע התקף זעם, זורק בקבוק יין וכוסות זכוכית ברחבי החדר. הרד טענה שהייתה קורבן להתעללות פיזית ונפשית מצד דפ במשך 15 חודשים של נישואים, ומנגד דפ הכחיש את הטענות.

הרד חבולה בפניה, לכאורה אחרי שדפ הכה אותה (צילום: רויטרס)
הרד חבולה בפניה, לכאורה אחרי שדפ הכה אותה (צילום: רויטרס)

לבסוף, בני הזוג לשעבר חתמו על הסכם מחוץ לכותלי בית המשפט, הרד ביטלה את התלונות נגד דפ ונדמה היה שהסיפור נגמר. אבל בימים האחרונים מתפרסמים גילויים חדשים בנוגע למה שקרה ביניהם, כאשר אתר ה-"Daily Mail" חושף הקלטה משנת 2015 בה שומעים את בני הזוג, שעדיין היו נשואים באותה תקופה, רבים ומדברים על המצב ביניהם.

בהקלטה שומעים את דפ מאשים את אשתו שנתנה לו אגרוף, והיא בתגובה ענתה: "לא נתתי לך אגרוף. אני לא זוכרת מה בדיוק קרה אבל זה היה יותר מכה מאגרוף. אני לפעמים מתעצבנת כל כך עד שאני מאבדת את זה. אני לא יכולה להבטיח לך שזה לא יקרה שוב, אבל אני יכולה להבטיח שאני אעשה הכל כדי שזה ישתנה". דפ הפציר בה: "אם הדברים הופכים לפיזיים, אנחנו חייבים להיפרד. אנחנו צריכים להתרחק זה מזו, אם זה לשעה, 10 שעות או יום שלם, כדי שלא נהרוג אחד את השנייה".

עורכי הדין של הרד אמרו בתגובה לפרסומי ההקלטות: "זה שאישה נלחמת או מדברת חזרה לא מבטל את העובדה שעברה התעללות נפשית ופיזית. הניסיון ליצור מיתוס סביב אמבר הרד, כמו שג'וני דפ מנסה לרמוז, שאם היא סטרה לו אז היא לא יכולה להיות קורבן, פשוט לא נכון".

התגובות ברשת להדלפת ההקלטה לא איחרו לבוא. מעריציו של דפ פנו לטוויטר במטרה לנקות את שמו וצייצו את ההאשטאג #JusticeForJohnnyDepp, שכבר הספיק להפוך לויראלי. בנוסף, מעל 155 אלף אנשים חתמו על עצומה שקוראת לסלק את הרד מסרט ההמשך של אקוומן, שצפוי להצטלם בקרוב. 

גם בחשבון האינסטגרם האישי של השחקנית החליטו המעריצים להגיב בחריפות: "מקווה שהקריירה שלך תסתיים!" או "את חולה ואת צריכה עזרה", "את תעשי הכל בשביל כסף! את צריכה להתבייש בתור אדם ובתור אישה". נמשיך לעקוב אחר ההתפתחויות!

התגובות בחשבון האינסטגרם של הרד (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
התגובות בחשבון האינסטגרם של הרד (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

ג'וני דפ ואמבר הרד בימים יפים יותר (צילום:  Jason Merritt/TERM  Getty Images)
ג'וני דפ ואמבר הרד בימים יפים יותר (צילום: Jason Merritt/TERM Getty Images)