בתום שלושה חודשים של משא ומתן מכוער ומתוקשר במיוחד, אמבר הרד וג'וני דפ סוף סוף הגיעו לפשרה במשפט הגירושים ההוליוודי שניהלו - כשנקבע כי השחקן הסופר מפורסם (ועל פי עדויות, בעלה המתעלל של הרד) לשלם לה שבעה מיליון דולר, במקום שמונה שדרשה בתחילת התהליך. 

אחרי שניהלו את המאבק המשפטי בצורה לא מכבדת אחד כלפי השנייה, כולל רפש וסיפורים לא מחמיאים על השניים ש"דלפו" לתקשורת, הוציאו השניים הצהרה משותפת בה הסבירו כי "מערכת היחסים שלנו היתה מלאת תשוקה ולפעמים גבלה באלימות, אך תמיד מונעת מאהבה... אף אחד מהצדדים לא האשים זה את זה לשווא ממניעים כלכליים, זאת כי מעולם לא הייתה כוונה לפגיעה פיזית או נפשית של אחד בשנייה".

בנוסף, מקור מטעמה של הגרושה הטרייה הסביר שהרד לא פתחה בהליכים המשפטיים כנגד בעלה המפורסם רק כדי להשיג כסף, ובכדי להוכיח את זה הצהירה שתתרום סכום נכבד מהכסף לצדקה וכן ביטלה את האשמות נגדו בגין אלימות נגדה (באופן שבו לא תוכל להתלונן שוב).



בימים שעוד אהבו אחד השני. אמבר הרד וג'וני דפ (צילום: גטי)
בימים שעוד אהבו אחד השני. אמבר הרד וג'וני דפ (צילום: גטי)

הדרמה, אם שכחתם, התחילה רגע אחרי מותה של אמו של דפ, כשאמבר הגישה מסמכי גירושים והוציאה נגדו צו הרחקה נגדו בטענה שהתעלל בה ונהג כלפיה באלימות כשהיה תחת השפעת סמים ואלכוהול. זאת, במשך כל תקופת הנישואים הקצרה שלהם, שנמשכה בסך הכל 15 חודשים.

עם התארכות הדיונים בנוגע לפרידה של השניים, נחשפו עוד ועוד תיעודים ופרטים מזעזעים אודות מערכת היחסים של השניים, כך שתדמיתו של דפ נפגעה וניזוקה. אחרי שנחשף סרטון בו נראה כוכב "שודדי הקריביים" האגדי כשהוא משתולל בביתם המשותף ומשליך בקבוק יין בשעה שהבלונדינית מצלמת וספק מותקפת בעצמה - השבוע הגיע לרשת תיעוד קשה לצפייה של ידו המדממת של הכוכב, שחתך את עצמו וכתב בדמו על המראה בביתו "אמבר הנותנת".

נדמה כי דפ הבין שמכאן אפשר רק להמשיך ולרדת, כך שעדיף לו לסיים את סאגת הנישואים הכושלים כמה שיותר מהר מאשר לכתוש את השם הטוב (שעוד נשאר לו) לחלוטין. כן, הם גרושים!

מוכה וחבולה. אמבר הרד (צילום: רויטרס)
מוכה וחבולה. אמבר הרד (צילום: רויטרס)
יאק! ג'וני דפ (צילום: צילום מסך)
יאק! ג'וני דפ (צילום: צילום מסך)