ההתעניינות המוגברת בנבחרת הילדים של אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט קפצה מדרגה מאז ששני השחקנים היפים הודיעו שהם החליטו להיפרד, אבל הילדה הביולוגית הבכורה שלהם, שיילו, יצרה כותרות עוד הרבה לפני שההורים שלה החליטו להתפצל.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

אולי זה בגלל שהיא הילדה הראשונה שחלקה את הגנים מעוררי הקנאה של ג'ולי ופיט, ואולי זה בגלל השמועות על זהותה המגדרית, אבל שיילו ג'ולי-פיט הפכה בעיני הציבור לחידה הגדולה ביותר משאר חבורת הברנג'לינה, וככל שהיא מתבגרת, כך נראה שהיא בולטת יותר בנוף. עכשיו כשהיא כמעט בת 14, אנחנו נחשפים לתמונות שלה, שלגמרי נותנות את הוייב של בראד פיט בשנות ה-90.

שיילו ג'ולי פיט (צילום:  ROBYN BECK  Getty Images)
שיילו ג'ולי פיט (צילום: ROBYN BECK Getty Images)

מדגמנת חליפה ותספורת גברית (צילום:  Alberto E. Rodriguez  Getty Images)
מדגמנת חליפה ותספורת גברית (צילום: Alberto E. Rodriguez Getty Images)

נדמה כאילו רק אתמול הצהובונים נאבקו על הזכות לפרסם תמונות של התינוקת שיילו, בהופעת בכורה שגרמה לרעש גדול בתעשיית הבידור, כאשר התמונות הראשונות שלה נמכרו למגזין "People" עבור סכום שיא של 4.1 מיליון דולר. והנה היום שיילו שוב יוצרת כותרות כשהיא נצפית מסתובבת עם הטינאייג'רים הכי שווים של הוליווד.

יפייפיה כמו אמא (צילום:  Kevin Winter/Getty images)
יפייפיה כמו אמא (צילום: Kevin Winter/Getty images)

לא מזמן נצפתה שיילו כשהיא נהנית מארוחת ערב יחד עם אחותה הגדולה, זהרה, והשחקנית הבריטית וכוכבת הסדרה "דברים מוזרים" מילי בובי בראון. האחיות לבית ג'ולי-פיט, שהיו מעורבות במאבק הגירושים הקשה של ההורים שלהן, הצליחו להדאיג את אביהן, שמסתמן כהורה חרדתי. מקורב מסר כי הבילוי הלילי של שיילו וזהרה עם בובי בראון יצר אצל בראד רגשות מעורבים: "למרות שבראד שמח שהן מכירות חברים חדשים ונהנות, הוא גם אבא מאוד מגונן וקשה לו לראות את התינוקות שלו גדלים כל כך מהר", סיפר המקורב.

שכפול של בראד הצעיר (צילום:  Alberto E. Rodriguez  Getty Images)
שכפול של בראד הצעיר (צילום: Alberto E. Rodriguez Getty Images)

שיילו, שתוארה תמיד על ידי הוריה כילדה מצחיקה, שובבה ושטותניקית, עוררה המון סקרנות בעולם בנוגע לזהותה המגדרית כשכבר בגיל שלוש סיפרו כי אהבה להתלבש כמו בנים, הרגישה שהיא אחת מהאחים וביקשה לפנות אליה בשמות גבריים, כמו ג'ון, פיטר או ג'יימס, ואכן, עם השנים התחלנו לראות את שיילו מופיעה לאירועים בחליפות גבריות ושיער קצר.

בשנת 2014, כששלושה מילדיה של ג'ולי, ויויאן, זהרה ופקס, הופיעו בתפקידים קטנים בסרטה של ג'ולי "מליפיסנט", חשפה כי גם שיילו נלקחה בחשבון להופיע בסרט בתפקיד אורורה, אבל סירבה: "התלוצצנו על כך ששיילו תשחק את דמותה של אורורה, אבל היא חשבה שזה הדבר המגוחך ביותר בעולם", חשפה ג'ולי. "היא אף פעם לא הייתה לובשת שמלה. אף פעם". אנחנו מחכים לשמוע עוד על הילדה הזאת!

שיילו ג'ולי פיט (צילום:  ROBYN BECK  Getty Images)
שיילו ג'ולי פיט (צילום: ROBYN BECK Getty Images)

בבכורת הסרט
בבכורת הסרט

שיילו, זהרה ואנג'י (צילום:  Ernesto S. Ruscio  Getty Images)
שיילו, זהרה ואנג'י (צילום: Ernesto S. Ruscio Getty Images)