אמש (שבת) דיווחה השחקנית אגם רודברג ברשתות החברתיות שהיא ובעלה דור קובינור מצפים לילד ראשון משותף. דקות ספורות אחרי ההכרזה על היהריון המתפתח שיתף הסופר והעיתונאי יאיר אגמון, פוסט ברשתות בו חשף כי כמעט ודרס אמש את רודברג ההריונית ובעלה היפה. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

וכך כתב: "כמעט דרסתי את אגם רודברג והחבר החתיך שלה. זה קרה לפני שעה בערך. סיימתי לפרוק מזוודות ועגלות והצאצאים שלנו וחזרתי לאוטו מיוזע, כדי לחפש חניה, נסעתי במין דחיפות מטומטמת כאילו שאני ממהר לאנשהו למרות שאין באמת סיבה למהר אף פעם. חיפשתי חנייה והייתי עצבני ומיוזע ומעוך והראש שלי היה מלא במחשבות כבדות, ככה זה במוצ"שים ופתאום ראיתי זוג אוהבים מצחקק פורץ למעבר החציה, ובלמתי את האוטו בבהלה, כי כמעט דרסתי אותם. והם נבהלו לרגע כי האוטו שלי כבר עלה על מעבר החציה, כמעט נגע בהם, אבל אז מיד הם צחקקו שוב והבחור שהיה חתיך באופן בלתי סביר כמעט, עם שיער אפור כזה משוך אחורה, הסתכל עלי ואמר "מהההה אחייי" ואני הסתכלתי עליו והנחתי יד על החזה ואמרתי לו "סליחה סליחה" ואז הסתכלתי על החברה היפה שלו שחיבקה אותו וראיתי שזאת אגם רודברג".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Yair Agmon (@yairagmon) on

"וחשבתי, כמעט דרסתי את אגם רודברג. וגם חשבתי איזו יפה היא אלוהים ישמור. וגם חשבתי איזה מין שם מעפן זה אגם, לא מתאים לה, ליפה הזאת, שם כזה מעפן. ואגם שראתה אותי מתנצל ומבוהל ואומלל ועצוב חייכה אליי ונופפה לי ביד, כאילו שאנחנו חברים, וגם החבר החתיך שלה נופף אליי, כאילו שכמעט ולא דרסתי אותם לפני שנייה. ואחר כך הם המשיכו ללכת מחובקים מאושרים יפים ושמחים ולא דרוסים, ואני הסתכלתי עליהם וקינאתי בהם והרגשתי את הקרחת שמעל הראש שלי בוערת... ואחכ מצאתי חנייה וחזרתי הביתה, ואמרתי לשירה את לא תאמיני כמעט דרסתי את אגם רודברג, ושירה אמרה, איזה קטע, בדיוק ראיתי באינסטוש שלה שהיא בהריון. ואני חשבתי לעצמי אוי ואבוי, אגם רודברג בהריון וכמעט דרסתי אותה. נו עכשיו ברור למה הם היו מאושרים ויפים כל כך".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Yair Agmon (@yairagmon) on

מלבד שיתוף של רודברג בסיפורו בסטורי שלה באינסטגרם, במהרה זכה אגמון לפניה מתוכנית הבוקר של ניב רסקין, שזימנו אותו להתראיין בעניין, מה שגרם לו להגיב בבוז לתעשייה ולציין כי כתב בחייו חמישה ספרים, ביים סדרה וסרט תיעודי, כותב טור שבועי ומזמינים אותו להתראיין רק בגלל שכמעט דרס את אגם רודברג. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

אוי החיים מטומטים לפעמים. כמה שהם מטומטמים. קיבלתי עכשיו שיחה מבחורה שעובדת בחדשות הבוקר של ניב רסקין. היא שאלה אותי אם הסיפור שלי עם אגם רודברג אמיתי, ואז הציעה לי להגיע לאולפן שלהם כדי לדבר על זהההההה. אני לא צוחק, יש לי את השיחה מוקלטת. אתם מבינים כמה מטומטמים החיים. בנאדם כותב חמישה ספרים, מביים סדרה תיעודית, וסרט תיעודי, ושלוש עונות של סדרת רשת מוצלחת. בנאדם כותב טור שבועי בעיתון, ומלא פוסטים בפייסבוק. את הנשמה הוא נותן בשביל היצירה שלו. את כל האנרגיה שלו הוא משקיע עבור הקוראים והצופים שלו. כבר עשר שנים שהוא מנסה ליצור משהו משמעותי בעולם הזה, כדי להעניק משהו למישהו. ומתי מזמינים אותו להתראיין בטלוויזיה. כשהוא כמעט דורס את אגם רודברג. והכל מצחיק בדיוק כמו שהכל עצוב. והכל הבל הבלים. וואלה רק בשביל זה הייתי מגיע לאולפן של ניב רסקין, כדי לדבר איתו על החיים האלה, על כמה שהם מצחיקים ועלובים ומעייפים ומגוחכים ומטומטמים. כדי לספר לו בשידור חי שהכל הבל הבלים, ושהכל מטומטם. אבל לא נראה לי שהם יזמינו אותי לשיחה כזאת כבדה על הבוקר. את מי זה מעניין שהכל הבל. למי אכפת. זה בטוחחחח לא שווה אייטם.

A post shared by Yair Agmon (@yairagmon) on