למי שתהה מה שלום אביבית בר זוהר, היא עדיין נהנית מחופיה הריקים של האיים בתאילנד ותחזור בשבוע הבא לארץ. כפי שקראתם ב-TMI, בר זוהר לא ציפתה כי המצב יחמיר והצהירה כי אין לה כוונה לשהות בבידוד עם חזרתה לארץ, אך תכניות לחוד ומציאות לחוד. משרד הבריאות הוציא הודעה לכלל ציבור המטיילים החוזרים מתאילנד, כי עליהם לשהות בבידוד של 14 ימים ליתר ביטחון.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

בר זוהר אינה פורעת חוק ולכן תקשיב להנחיות משרד הבריאות ולאחר שתחזור מחופשתה הקיצית, תשהה בבידוד והיא לא תהיה שם לבד. כוכבת הריאליטי הכירה מספר ישראלים בטיול הטרופי שלה וכנראה שאחד מהם מצא חן בעיניה מאוד. בשיחה שקיימה עם ג'ודי ניר מוזס שלום בתכניתה ב103FM, סיפרה בר זוהר על העדכונים החמים:

אביבית בר זוהר בתאילנד (צילום: אינסטגרם)
אביבית בר זוהר בתאילנד (צילום: אינסטגרם)

את עדיין בתאילנד?
"בוודאי, כבר 20 יום. אני חוזרת שבוע הבא בעזרת השם לארץ".

ראיתי שיצאת כנגד ביקורות שקיבלת, מי ביקר אותך ועל מה?
"מי לא, הרבה כתבות שכנראה כדי שיהיה להם כניסות כתבו ש'אביבית נדבקה בקורנה', 'היא אושפזה באשפוז כפוי עם קורונה'. אנשים בבהלה היסטרית, מתקשרים אליי ושואלים אם הכול טוב, או שהרבה מאוד מאושרים ורושמים לי 'איזה יופי עכשיו תהיי בבידוד', 'קורונה טיים'. למה?"

למה זה באמת קורה לדעתך?
"זה לא קשור אליי, כי בטבע שלנו כבני אדם, כשאדם רואה אדם אחר מאוד נהנה והוא לא נמצא באותה סיטואציה, אז מאוד קשה לו לפרגן באמת. הדבר היחידי שיוצא זה חיצי רוע, אני קוראת לזה ככה כי יש הרבה אנשים טובים בעולם, ומצד שני יש הרבה אנשים שקשה להם לראות אנשים שטוב להם, שנהנים, 'פאן' להם - קשה להם מאוד".

מה המצב בתאילנד?
"אין שום דבר, אין אדם אחד עם מסיכה אין פה כלום. אתם חייבים להבין שהרעש התקשורתי הוא בהלה מוגזמת. היינו בקניון ובא אליי צרפתי אחד ששאל אם אנחנו מישראל והוא התחיל לצחוק עליי ואמר 'אתם המדינה היחידה שעשתה הסגר בעולם, ושזה לא פרופורציונלי".

איך תעבירי את תקופת הבידוד בארץ לאחר שתחזרי?
"קודם כל, הכרתי כאן הרבה חבר'ה ישראלים, בוא נגיד שיכול להיות, אני אגלה לכם סקופ, שאחד מהם יבוא לעשות איתי את הבידוד. יכול להיות כדי שלא יהיה איתי משעמם, כי אמא לא תהיה איתי, חלילה אני לא רוצה שיהיה משהו. אני כנראה אהיה בבית בבידוד עם ידיד או חבר שהכרתי פה מישראל".

זה רלוונטי לדברים שדיברנו עליהם בפעם הקודמת?
"אין לדעת, הוא חתיך הורס. אני באמת נוטה לקחת כל דבר שלילי ולהפוך אותו לחיובי. הכול טוב, אני אעשה האח הגדול, אני אעשה סרטונים, אבשל, אצחק, אכין עוגות ומתכונים, יהיה למדינת ישראל 'פאן' איתי. משעמם לא יהיה. אני לא לוקחת את זה קשה, באמת הכל לטובה, כל מה שאלוהים עושה לי הוא מכוון לטובה".

יש הרבה ישראלים בתאילנד?
"היו הרבה ישראלים. חבר טוב שלי הוא הבעלים של כל המלונות בפטאיה, ביטלו להם 20 אלף חדרים, הם בביטולים מטורפים, יש פה קריסה כלכלית. הרבה בתי מלון פה נסגרים, פיטרו מאות אלפים של עובדים, אתם לא מבינים מה קורה כאן. אנשים חוזרים בלי עבודה, יש פה תקרית דיפלומטית שצריכים להבין אותה, הבהלה היא מטורפת ואנשים מאבדים עבודה, פרנסה, בית והכל".

נשמע לי מעניין ההסגר הזה.
"יהיה מעניין".