הפרידה המתוקשרת והלא כל כך מפתיעה בין המאורסים לשעבר, כוכבת הפופ אריאנה גרנדה והקומיקאי פיט דווידסון, ממשיכה לעשות גלים ונדמה כי גם במקרה הזה הכביסה המלוכלכת תכובס לעיני כל. אחרי שפתחה עליו בכל פלטפורמה אפשרית, דווידסון לא נשאר חייב לגרנדה והחליט לענות לה בדרך שהוא יודע לעשות הכי טוב - מופע סטנד-אפ בכיכובו שעלה בנטפליקס תחת הכותרת "Alive From New York".

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

אריאנה גרנדה ופיט דיווידסון דביקים (צילום: Getty images)
אריאנה גרנדה ופיט דיווידסון דביקים (צילום: Getty images)

דווידסון, קומיקאי בן 26 וחבר קבוע בתכנית הפופולרית "SNL", סיפר במופע הספיישל על התקופה הקשה שאחרי הפרידה מגרנדה, שהפכה לקשה יותר במיוחד אחרי שהיא לא הפסיקה לפטפט על מערכת היחסים שלהם באריכות רבה. למי שלא זוכר, סיפור האהבה של גרנדה ודווידסון היה קצר וקולע. גרנדה, כוכבת הפופ בת ה-26 שנכנסה לחיינו בפריצה מטאורית, הכירה את דווידסון באחת התקופות המטלטלות בחייה. הזמרת הצעירה חוותה טרגדיה עצומה בשנת 2017 כשבסיום הופעה שלה במנצ'סטר מחבל התפוצץ בכניסה לאצטדיון וגרם למותם של 22 צעירים. אחרי שהתאוששה מהמקרה המצער, הצהירה על אהבתה לדווידסון, והשניים החליטו שחודש וקצת של התאהבות זה זמן מספיק בשביל להחליט על אירוסים.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Ariana Grande (@arianagrande) on

ל"תדהמתם" של רבים, השניים החליטו להכריז בסתיו שעבר על פרידה, אחרי חצי שנה של זוגיות, מתוכם ארבעה חודשים כזוג מאורס. רבים אומרים שאחת הסיבות לפרידה הייתה מותו של האקס המיתולוגי של גרנדה, הראפר מק מילר, שהלך לעולמו כתוצאה ממנת יתר של סמים, מה שעל פי אתר "TMZ" גרם לגרנדה למחשבות רבות וחישוב מסלול מחדש. בראיון שנתן ל"E! News", הודה דווידסון שידע שמערכת היחסים, שנראתה נוצצת מבחוץ, נגמרה לאחר מותו של מילר ושבאותה תקופה הכתובת הייתה על הקיר.

אלא שאז החליטה אריאנה לטנף בכל מקום אפשרי על מערכת היחסים שלה עם הקומיקאי בן ה-26, ובראיון שנתנה למגזין "Vogue", סיפרה כי מערכת היחסים הקצרה שלהם הייתה לא יותר מהסחת דעת. זה כמובן לא הספיק לכוכבת, שהחליטה ללכת בעקבותיה של פטפטנית אחרת, טיילור סוויפט, וללכלך על דווידסון בקליפ של השיר "Thank U, Next" בו רואים אותה מקשקשת על תמונה משותפת שלהם. בצעד אפילו יותר מרחיק לכת ונבזי שיש, היא סגרה את ההופעה שלה בגראמי באותה שנה, כשהיא מוציאה מאצבעה את טבעת האירוסין ומחזירה אותה לקופסא. אישה רעה.

קטע מתוך הקליפ 'Thank U, Next' של אריאנה גרנדה (צילום: צילום מסך יוטיוב)
קטע מתוך הקליפ 'Thank U, Next' של אריאנה גרנדה (צילום: צילום מסך יוטיוב)

כעת החליט דווידסון לנצל את הבמה שניתנה לו כדי לענות בחזרה על כל הלרלורים של ארוסתו לשעבר. ליתר דיוק, הקומיקאי מאמין שהוא "יותר מרשאי לכבס את הכביסה המלוכלכת בנוגע לאריאנה". במופע הוא מציין את מקרה הקליפ, שהקשה עליו את הפרידה אפילו יותר, כשחברים ומשפחה אמרו לו: "פיט, היא נכנסה בך ואנחנו מצטערים, אבל זה באמת שיר טוב ואנחנו אפילו לא מקשיבים לח*א הזה!". הוא החליט גם לפרגן לאקסית וסיפר שבזכותה הוא הפך לשם מוכר בכל בית.

תודה לך, הלאה! פיט דווידסון (צילום:  Kevin Winter/Getty images)
תודה לך, הלאה! פיט דווידסון (צילום: Kevin Winter/Getty images)