כוכב "האח הגדול", רונן פייגנבוים יצא מהבית לפני שבועיים אבל נראה כי גם כשהוא בחוץ הרחק מהדיירים שעדיין כלואים בין כותלי הבית, יש מי שמצליח להצית את חמתו. כפי שקראתם ב-TMI, פייגנבויים הכריז מלחמה נגד הדיירת תקוה גדעון, שלטענתו ממשיכה להכפיש את שמו גם כשאינו נמצא בבית להגן על כבודו. אל פייגנבוים חברה גם המודחת אמילי פרי והשניים החליטו לעשות ככל יכולתם בכדי להדיח את תקווה מהבית.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

רונן פייגנבוים, מישל מיכייב, אמילי פרי (צילום: אור גפן)
רונן פייגנבוים, מישל מיכייב, אמילי פרי (צילום: אור גפן)

אמש (שני) הוזמן פייגנבוים להתארח בפאנל של "הדו"ח היומי" בהנחיית יעל בר זוהר וקובי מחט. אלא כשהחל לדבר בגנותה של הדיירת תקוה גדעון, בר זוהר קטעה את דבריו בתואנה כי "אנחנו חייבים לעצור את הדיון, כי מה לעשות, מה לעשות, אנחנו חייבים לשמור על דיירים, אה מבקשים מאיתנו לשמור על דיירים שכרגע בבית". כך אמרה וסיימו באותה עת לארח את פייגנבוים בפאנל.

רונן פייגנבוים בדוח היומי בערוץ רשת 13

ומה אמר פייגנבויים שגרם לבר זוהר להגן על תקוה? פייגנבוים סיפר שכבר שנכנס לבית בפרק הראשון וירד במדרגות תקוה לא אמרה לו שלום וסירבה לדבר איתו. בכל פעם שניסה לפתוח איתה בשיחה, היא לא רצתה משום מה, כי כנראה זאת אסטרטגיה.

תקוה גדעון (צילום: פרטי)
תקוה גדעון (צילום: פרטי)

רונן פייגנבוים מסר ל-TMI: "לי לעולם לא יסגרו את הפה, אני אגיד מה שאני חושב במיוחד על תקווה שבמשך שבועיים רק מדברת עליי בבית, ואני לא יכול להגיב בחזרה. זה מוזר שאני רוצה לדבר להגיד את דעתי על ההתנהלות שלה וסוגרים לי את הפה כאשר שנייה לאחר מכן מסיימים את הפאנל איתי". 

גיא זוארץ, יעל בר זוהר (צילום: אור גפן)
גיא זוארץ, יעל בר זוהר (צילום: אור גפן)