הנשוי הטרי, אריק חביב, משתתף העונה החדשה של תכנית הריאליטי "חתונה ממבט ראשון", שפגש לראשונה את אשתו הטרייה דובי עמירה מתחת לחופה, משנה תוכניות ברגע האחרון. למי שפספס, חביב ודובי התחילו את היחסים ביניהם ברגל שמאל לאחר שדובי הפגינה קרירות כלפיו ביום חתונתם, אלא שבפרקים האחרונים חזרו כוכבי חתונה מירח הדבש שלהם, דובי עברה להתגורר בביתו ומאז היחסים בין השניים עלו מדרגה והחלו להתחמם. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

הצילומים לתוכנית צולמו כידוע כבר לפני מספר חודשים ובינתיים תכנן חביב לטוס בסוף השבוע הקרוב לברצלונה, ולא לחופשה זוגית עם דובי, אלא לטיסה במסגרת נסיעת עבודה. במקביל תכנן חביב לבקר את ההורים הטריים אחווה סיטבון ויונתן רונן המתגוררים בברצלונה, שהזמינו את הכוכב של העונה השלישית להעביר חוויות ולתת לו עצות כזוג שיודע דבר או שניים על ריאליטי שידוכים. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Arik haviv (@arik_haviv) on

אם תהיתם איך נוצר הקשר בין כוכב העונה להורים הטריים והמנוסים בריאליטי, רונן צפה היישר מברצלונה בפרקי העונה החדשה ושמע כי חביב סיפר שהוא טס בתכיפות לברצלונה. הוא השיג את פרטי הנייד של חביב והזמין אותו לביקור בנסיעה הקרובה.

חביב נענה בשמחה להזמנה והיה צפוי לבקר את ההורים הטריים את בנם הפעוט, דניאל, אלא שלאחר לבטים רבים וחשש בעקבות נגיף הקורונה ובעקבות המלצת משרד הבריאות לא לטוס לחו"ל, החליט חביב לבטל את הטיסה לברצלונה ברגע האחרון. חביב ביטל הבוקר (רביעי) את כרטיס הטיסה מבלי שקיבל על כך החזר והודיע לסיטבון ורונן שהוא ייאלץ לפגוש אותם בתקופה רגועה ובריאה יותר. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Achva Sitbon אחווה סיטבון (@achva_si) on