הדיירת לשעבר של הבית הכי סגור במדינה, נועם לוי, נכנסה כזכור בכניסת הדיירים השנייה לבית והצליחה להיכנס לליבו של הדייר הותיק ניר אבישי כהן, אלא שבמהרה מצאה דווקא עניין רומנטי עם הדייר החדש, פול טשגיאן, שהודח בשבוע שעבר ויצא מהסתגרות בבית האח הגדול לסגר בבית שלו.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

ציפינו שלוי וטשגיאן יחברו יחד עכשיו כשהם מחוץ לבית, כך שלגמרי הופתענו לשמוע את לוי בת ה-22 מכריזה ברשתות החברתיות שהיא דווקא מחכה בחוץ לניר בן ה-38. כך גם מסרה לוי לחבריה המודחים במפגש המודחים שנערך שלשום בביתה של אמילי פרי, כשאמרה שהיא ממש רצינית לגבי הקשר עם ניר.

נועם לוי, פול טשגיאן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
נועם לוי, פול טשגיאן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כמו כן, בשיחה מלב אל לב שערכה עם עמרי בן נתן, יוצא האח הגדול בדימוס, השיבה: "אני מחכה לזה שבפנים, לניר". בן נתן שהופתע מהתשובה השיב לה: "חראעליק, עלק מחכה לזה שבפנים. אני מכיר את המשפחה שלך, אמא שלך תכניס הביתה את ניר? כפכפים ודגל פלסטין?" נועם פנתה לאימה ושאלה "אימוש את תכניסי הביתה את ניר?" והנהנה בראשה בחיוב.

עמרי בן נתן (צילום: אור גפן)
עמרי בן נתן (צילום: אור גפן)

נועם לוי שעשתה בעצמה לייב לעוקביה באינסטגרם נשאלה על הקשר עם ניר וענתה: "אני לא נכנסת (פוליטיקה), זה לא התפקיד שלי ואני מכבדת אותו על מה שהוא עושה ודרך אגב, הוא כבר לא בשוברים שתיקה. אפשר להתעלם מהדעות הפוליטיות, הוא יכל להגיד אותו דבר עליי. הוא הסתכל עליי כנועם ולא כמישהי שהדעות הפוליטיות שלה שונות משלו. ודיי, אנחנו חייבים להפסיק להיות חברה שיפוטית". 

נועם לוי מגנה על הדעות הפוליטיות של ניר אבישי כהן