אושיית הביוטי בעלת מותג הקוסמטיקה, אלין כהן מצטרפת למאבק נגד הקורונה ומתחילה לשווק את שני המוצרים הכי מבוקשים בישראל וברחבי העולם בימים אלו - אלכולג׳ל ומסיכת נשימה בעלת תקן איכות מהמחמירים. בימים אלו יש צריכה ודרישה אדירה בארץ ובעולם למוצרים הללו ונוצר חוסר עולמי בתכשיר הניקוי והחיטוי אלכוג׳ל.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

כהן וחברת הקוסמטיקה שלה לא נשארו אדישים לביקוש העצום והחליטו למנף את זה לביזנס ולהצטרף למאבק נגד הקורונה. בימים אלה הם עובדים על פיתוח וייצור של אלכוג׳ל באריזה משפחתית ומסיכת נשימה ממותגת. המוצרים צפויים להימכר באתר הרשמי של  כהן ובנקודות מכירה נוספים ברחבי הארץ. 

אלין כהן (צילום: באדיבות סוכנות ADD)
אלין כהן (צילום: באדיבות סוכנות ADD)

אלין, אז בקרוב תקבלי גם פניות מדונאלד טראמפ?

״החיים ממש לא צפויים . השבוע היינו אמורים לצלם סדרה לחברת הוט שכמובן נדחתה והחלטתי לתרום את חלקי ולייצר ולשווק את שני המוצרים החשובים והחסרים ביותר כיום שהם אלכוג'ל ומסיכות נשימה איכותיות. אני והחברה שלי עושים ונעשה הכל על מנת להנגיש את המוצרים החסרים באיכות, בשירות ובמחיר הטוב ביותר. בנוסף אני פועלת מול ארגונים ועמותות על מנת לתרום לקבוצות ואוכלוסיות רגישות ובעלות קושי להצטייד במוצרים החסרים. אני מאמינה שאנו כעם מדהים ומדינה חזקה נפעל יחד להתמודד מול נגיף הקורונה בצורה הטובה ביותר ואין לי ספק שייחד נעבור את התקופה הקשה".

מסכת ההגנה של אלין כהן(צילום: באדיבות סוכנות add)
מסכת ההגנה של אלין כהן(צילום: באדיבות סוכנות add)