טום הנקס וריטה וילסון חזרו לביתם שבארצות הברית לאחר שנבדקו והתגלה כי הם נדבקו בנגיף הקורונה במהלך שהותם באוסטרליה. אמש (שבת) השחקן הודיע בחשבון הטוויטר שלו את החדשות הטובות, כי לאחר יותר משבועיים בהם הוא ואשתו בילו בבידוד, הם הורשו לחזור לביתם באמריקה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

"היי חברים. אנחנו עכשיו בבית וכמו שאר אמריקה אנחנו ממשיכים בבידוד ובהתרחקות חברתית. הרבה, הרבה תודה לכל מי שהשגיח עלינו באוסטרליה. הטיפול וההדרכה שלהם איפשרו את שובנו לארה"ב. תודות רבות לכולכם על הברכות. ריטה ואני כל כך מעריכים את זה. האנקס", צייץ השחקן.

הנקס ווילסון בני ה-63 עדכנו את מעריציהם במהלך כל תהליך ההסגר שלהם מאז חשפו לראשונה את האבחנה החיובית שלהם ב-11 במרץ. "היי חבר'ה. ריטה ואני כאן באוסטרליה. הרגשנו קצת עייפים, כאילו חטפנו הצטננות וכאבי שרירים. לריטה היו כמה צמרמורות שבאו והלכו. גם חום קטן. כדי לעשות את הדברים כמו שצריך, נבדקנו כנגד נגיף הקורונה ונמצא כי הבדיקה חיובית", חשף לראשונה הנקס בהצהרה בטוויטר.

הוא המשיך וכתב: "לגורמים הרפואיים יש פרוטוקולים שצריך להישמע להם. אנחנו ניבדק ונבודד כל עוד נדרש ולמען בטיחות הציבור. תשמור על עצמכם!". בני הזוג חשים בטוב וימשיכו את תקופת ההחלמה והבידוד בביתם שבלוס אנג'לס. המון בריאות!

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Tom Hanks (@tomhanks) on