נהג המונית טילטיל, בנו של יוסי אורפלי, מתמודד "האח הגדול", התגעגע לפרשן את הריאלטי הפופולארי, אז הוא העלה אמש (שני) מביתו שידור חי באינסטגרם. רגע לפני הגמר הגדול קיבץ טילטיל  ידוענים וכוכבי עבר מהאח הגדול ביניהם מירב ישראל, עומרי בן נתן, רוני מאנה והמודח הטרי ליאור דואק שענו על שאלותיו בלייב.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

מאנה לא חסך בדבריו ושיתף בבוז שהוא רוכש לליאור דואק המודח האחרון ואמר עליו "דביל שלא ברא השטן, כל המשחק שלו מפגר, תקוה שמתקוה, הולך איתה, לא הולך איתה, צועק לה במגפון, די נו באמא שלך, במה הוא אוהב אותה איזו אהבה זו. ככה לא נראית אהבה. הוא התמרד היה שתלטן והיא כל הזמן רצה אחריו, הכל היה משחק למצלמות. ליאור לא שידר כלום לא היה לו שום מסר, הוא היה מאד אגרסיבי".

ליאור דואק צועק לתקוה מחוץ לבית האח הגדול (צילום: ליאור לב)
ליאור דואק צועק לתקוה מחוץ לבית האח הגדול (צילום: ליאור לב)

"אחרי הביקורת הנוקבת שהעביר מאנה, עלה דואק לשידור החי וסיפר מדוע עלה לגבעות לצעוק לתקווה גדעון :"ראיתי את תקווה מדברת עליי והיא אמרה אני לא יודעת אם הוא מחכה לי אז אמרתי, אני הולך אליה ואני יודע שעשיתי לה הרגשה טובה והיה שווה לי הכל איך שהיא הגיבה לזה".

ליאור דואק מדבר על תקוה בלייב עם טילטיל (צילום: אינסטגרם)

כשנשאל על ידי טילטיל האם מצטער שאמר בחדר האח הגדול שהוא לא נמשך לתקווה השיב: "פעלתי מהבטן הייתי קצת שיכור שלפתי מהבטן מה שיוצא, זה מה שאני ליאור הרגשתי, באמת לא משנה איך אני אצא טוב או לא. התאהבתי בה בצורה מטורפת אבל לא הייתה לי את המשיכה הזאת. בשבוע האחרון המשיכה עדיין קיימת. אין דבר שאני יותר מחכה מליום שבת, אני אפילו רוצה שהיא תהיה מודחת ותצא כבר ברביעי מרוב שאני מחכה לה".

תקוה גדעון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
תקוה גדעון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)