אביב גפן הגיע לבשל למעריצה ולשיר במרפסת תמורת עוקבים

שוקינג ניוז: יש מפורסמים שיסירו בגדים ויצטלמו בעירום תמורת כמה מאות אלפי שקלים לחשבון העובר ושב, יש זוגות שיסכנו את מערכת היחסים שלהם תמורת השתתפות בתוכנית ריאליטי כמו בן זיני וטיילור מלכוב, ויש את אביב גפן שבימים קשים אלה לאומנים, מוכן לעשות דברים שלא היה מעז לעשות לפני ימי הקורונה. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

תמורת עוקבים חדשים באינסטגרם, הסכים גפן לעשות צעד חריג במיוחד לכבוד מעריצה שחלמה לקבל ברכה אישית מהזמר ליום הולדתה. למרות שגפן יכל בקלות לקנות עוקבים מזויפים ולהגדיל את חשבון האינסטגרם שלו תמורת כמה שקלים בודדים, כמו שעושים ידוענים רבים בתעשייה, הזמר אביב גפן הגיע עד לביתה של בעלת הבלוג דניאל עמית לרגל יום הולדתה, בישל לה ארוחת שף אישית והקדיש לה להיטים אהובים והכל תמורת 30 אלף עוקבים. 

דניאל עמית, אביב גפן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דניאל עמית, אביב גפן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

גפן הגיע לדירתה של עמית עם בנו דילן וגיטרה ביד, גילה יכולות מטבח מופלאות ונסתרות ובישל לדניאל קדרת מוח עצם. בנו דילן אף חשף כי אביו הזמר, הוא גם השף בבית. בסיום הארוחה יצא גפן למרפסת של הבלוגרית הידועה ושר שלושה שירים לעוברים והשבים שהתייצבו ברחובות לראות הופעה פרטית של הזמר המצליח. בסוף הערב זכה גפן בתשלום עבור עבודתו בסך של 30 אלף עוקבים חדשים בחשבון האינסטגרם. תתחדש.

אביב גפן (צילום: אינסטגרם)
אביב גפן (צילום: אינסטגרם)