כבר מזה שלושה חודשים שלירז אסייג מנהלת מערכת יחסים עם שחר לבנגרונד שנולדה כאישה אבל עוברת בימים אלה שינוי מגדרי. שחר היא אחותה של קים לבנגרונד ז"ל, שנרצחה לפני יותר משנה בפיגוע אכזרי בברקן והותירה אחריה בעל וילד. שחר קעקעה בזרועה את פרצופה של אחותה קים לזיכרון שיישאר איתה לעד. אמש (שני) התייצבו אסייג ובן זוגה שחר יחד עם בני המשפחה במצבה שנבנתה לכבודה של קים בגן בראש העין, שנקרא גם על שמה של קים.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

ברגעים אלה ממש, בזמן הצפירה לטקס יום הזיכרון לחיילי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה, המשפחה של קים נמצאת ליד חלקת הקבר בבית העלמין בראש העין. למרות ההנחיות של משרד הבריאות, שלא מותירות לבני המשפחה לעלות לקבר יקיריהם בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, בני משפחת לבנגרונד עלתה להתייחד ליד קברה של קים ולא נשמעה להוראות.

ביקור בקבר של קים לבנגרונד ז
ביקור בקבר של קים לבנגרונד ז

אסייג מסרה למעריב: "אם מותר להפגין זה לא הגיוני לאסור על בני המשפחה לפקוד את הקבר שלהם". בפוסט מרגש ספדה אסייג לקים וכתבה: "הכרתי אותך כמו כל עם ישראל, ממהדורת החדשות בה הודיעו על הפיגוע בו נכנס מחבל למקום העבודה שלך ורצח אותך. לא נתפס. אני זוכרת את היום הזה, אני זוכרת את הזעזוע, אני זוכרת שדיברתי עם גיסתי והיא אמרה לי כמה יפה היית".

"הלוואי והייתי פוגשת אותך, הלוואי, היום ביום הזיכרון אני יד ביד עם אחיך, זה שכל כךמתגעגע, שאוהב עד כלות, שיום הזיכרון עבורו הוא כל יום. אני שומעת עלייך המון - כל הזמן, את מסוג האנשים שמבינים למה אלוהים בחר לקחת אותם, הוא הרי לוקח את הטובים ביותר ואת היית מהטובים ביותר. קים אני נשבעת להיות לצידו, להיות איתו, לגרום לו לחייך ולצחוק כל החיים את תהיי גאה, תהה נשמתך צרורה בצרור החיים לנצח נזכור. קים יחזקאל לבנגרונד ז"ל".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by L I R A Z . A S A Y A G (@liraz.asayag) on

שחר לבנגרונד, אחיה של קים, נפרד עם הדברים הבאים: "לא ככה דימיינתי את החיים שלי בלעדייך, חשבתי שלנצח נהיה יחד, שנבלה יחד, שנגדל את הילדים יחד, שנזדקן יחד אבל אני ממשיך הכל לב ואת נשארת צעירה ויפה שם למעלה מסתכלת עלינו, שולחת סימנים ויודעת שאני פשוט מנסה בכל כוחי להיות חזק בשביל כולם וזה קשה לי ואני נשבר לפעמים. הלוואי והתעורר מחר בבוקר ואגלה שהכל היה סתם סיוט שלא קרה". 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by שחר (@shaharlevengrond) on