אשלי בקשי וקסמן חשפה בפוסט את תחושותיה כעולה חדשה מקנדה שהגיעה לישראל בגיל 18 עם פרויקט תגלית וכאמא לארבעה ילדים. כוכבת הרשת ובלוגרית היופי חשפה בפוסט כי יום הזיכרון ויום העצמאות הם הימים הכי חשובים עבורה בשנה. בקשי כאמא לארבעה שנמצאת בימים אלה עם ילדיה בבית, לאור השבתת מסגרות החינוך בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, שיתפה את הדברים הבאים: "איזה יום מוזר עבורי היום ואני בטוחה שיש מלא הורים שמרגישים את אותו הדבר היום".

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

"עבורי היומיים של יום הזיכרון ויום העצמאות הם החשובים ביותר בשנה. בתור עולה לישראל כדי להתגייס, מתוך ציונות, די פנאטית אני חייבת לציין, ועם הרבה השפעה של החיילים שנפלו במלחמת לבנון השנייה, אתם יכולים להבין למה. מאז שהפכתי לאמא בעצמי, יום הזיכרון נהיה יום קשה יותר. כבר כמה שנים שאני החלטתי שאני לא עובדת ביום הזיכרון אלא מקדישה את כולי ליום הזה. והשנה כשאני בבית לבד עם ארבעה קטנטנים אני מוצפת ברגשות מעורבים".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Ashley Waxman Bakshi (@ashleywaxmanbakshi) on

"אני רק רוצה לשבת מול הטלוויזיה לראות את הטקסים ולשמוע את הסיפורים אבל אני פשוט לא יכולה. צריכה להמשיך ולהאכיל, לחתל ולבדר, לשחק, לחבר לזום ובעיקר לנסות לשמור על השגרה שלהם וזה מרגיש נורא. חלק מהפעילות שלנו יחד זה שאני מלמדת אותם על החיילים שנלחמו בשבילנו ועל למה מדינת ישראל היא ככ חשובה לנו אבל עדיין בשבילי זה לא מספיק. אז כל היום עם הסיכה גם בבית, כדי שארגיש קרוב ללב את היום הזה שנלקח מאיתנו כמו כל החללים והנפגעים שנלקחו מאיתנו".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Ashley Waxman Bakshi (@ashleywaxmanbakshi) on