לפני חודש התייצבה הדוגמנית היפהפייה יעל שלביה בבקו"ם בתל השומר עברה שרשרת חיול והתגייסה לצבא הגנה לישראל בצל ימי הקורונה. אחרי 21 יום בהם ניקשה עשבים, עמדה בהקשבים במסדרי בוקר, ניקתה שירותים, למדה לירות ברובה, ואכלה לחם עם שוקולד - היום (חמישי) סיימה הדוגמנית את הטירונות במחנה 80.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Yael Shelbia (@yaelshelbia) on

שלביה תסיר את מדי ב' של הטירונות ותעלה על מדי א' ותהפוך סוף סוף לחיילת מן השורה. ברגעים אלה ממש היא עושה את דרכה בחזרה לאיחוד עם משפחתה, שם תעביר את סוף השבוע הקרוב. שלביה תשובץ להמשך השירות שלה בקריה בתל אביב. מלבדה, סיימה היום את הטירונות גם אשת העסקים ואושיית הרשת, אלין כהן, שהעבירה אותה יחד עם שלביה, גם היא במחנה 80. הגיוס של כהן לא התחיל לה בקלות בעקבות לא מעט פציעות, ביניהן שן שבורה ודלקת בעין. כהן כתבה ברשתות החברתיות: "אני מסיימת טירונות ולא יכולה להירדם מרוב התרגשות. מחכה כבר לראות את המשפחה שלי שלא ראיתי שלושה שבועות". 

אלין כהן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אלין כהן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אלין כהן נפגשת עם הוריה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אלין כהן נפגשת עם הוריה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כהן פגשה את הוריה ואפילו הספיקה לבקר את סבה וסבתה לאחר תקופה ארוכה שלא התראו בעקבות הנחיות משרד הבריאות. גם כוכבת הרשת אנג'ל ברנס בילתה עם השתיים בטירונות במחנה 80 וסיימה אותה היום ושבה לביתה. במהלך הטירונות ברנס קיבלה בשורה מרגשת שאביה, רוני ברנס, ישוחרר מכלא אחרי תשע שנות מאסר בגין העלמות מס בשווי מיליארד שקלים.

אנג'ל ברנס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אנג'ל ברנס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)