במוצ"ש האחרון שודר פרק מפגש הזוגות המדובר ובין הזוגות ששרדו את השידוך ב"חתונה ממבט ראשון", בלטו דניס והדר כמו גם נועם ורוני, בעוד שהזוגות האחרים הפגינו קושי גדול להתקדם לשלב הבא. לעומתם בלטו במיוחד דובי ואריק, הזוג שחווה כישלון מוחלט בקשר לאורך כל התוכנית. בפרק איחוד הזוגות, ברחה כזכור דובי לחדרה ובכתה לאחר שאריק בייש אותה מול כל הזוגות האחרים.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

בעקבות שידור הפרק זכתה דובי לתגובות תמיכה ואהבה גדולה מצד צופי התכנית, מה שגרם לה להתייחס לאירוע הקשה שחוותה בפוסט ברשתות החברתיות: "אני מוצפת ברגשות, הודעות ופרגון ואהבה מכל כיוון, כמוכם, היה לי לא פשוט לראות את עצמי כל כך חשופה ופגיעה. זה החזיר אותי שוב לרגע ההוא שניסיתי לאסוף את כל תעצומות הנפש כדי לא לקחת חלק בשיח שלא מכבד את השותף שלי למסע האמיץ הזה. לאורך כל התהליך וגם ברגעים אלו אני מקפידה על כך. תודה רבה לכל מי שבחר לעצור ולהביע אמפתיה, ולכתוב מילים חמות ומרגשות כל כך".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

אחרי הפרק של אתמול אני מוצפת רגשות, הודעות, פרגון ואהבה מכל כיוון - כמוכם, היה לי לא פשוט לראות את עצמי כל כך חשופה ופגיעה, . זה החזיר אותי שוב לרגע ההוא שבו ניסיתי לאסוף את כל תעצומות הנפש כדי לא לקחת חלק בשיח שלא מכבד את השותף שלי למסע האמיץ הזה... לאורך כל התהליך וגם ברגעים אלו אני מקפידה על כך. . תודה רבה לכל מי שבחר לעצור להביע אמפתיה ולכתוב מילים חמות ומרגשות כל כך!♥️ . . . #מאמינהבעצמי #מסעאלעצמי #לשוןהרעלאמדבראליי #כותבתמהלב #חתונהממבטראשון #קודםכלאת #אהבת_אמת #אשהלאשהמלכה #ii_community

A post shared by דובי עמירה (@dobi_amira) on

גם הדר ברייר, זוגתו של דניס רוסקוב, שלא הייתה לה כל סיבה להרגיש נבוכה משידור פרק הזוגות כתבה ברשתות: "נחמד לפעמים להסתתר מאחורי מסכה, במיוחד לאחר שידור סופ"ש הזוגות המדובר". 

הדר ברייר על מפגש הזוגות (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הדר ברייר על מפגש הזוגות (צילום: צילום מסך אינסטגרם)