השורדת והמדליסטית האולימפית ירדן ג'רבי צפתה אמש (מוצ"ש) בפרק של "הישרדות VIP", וגילתה יחד עם כל צופי העונה כי הקולגה שלה לשבט ליטל סמדג'ה כינתה אותה "בחורילה" על המסך. זה קרה במסגרת ניסיון של סמדג'ה להתבדח על חשבון ג'רבי ועל הקשר שלה עם השורד עידן חביב. ג'רבי שנעלבה מהכינוי המבייש לא יכלה להישאר אדישה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

בפוסט שהעלתה ברשתות החברתיות לא ביקרה ישירות את סמדג'ה אבל יצאה נגד שמות גנאי שהחזירו אותה לזיכרונות פחות טובים מהילדות: "בחורילה״ בשנת 2020 זו מילה שלא צריכה להיאמר- לפחות רציתי להאמין שאנחנו כבר לא שם. בתור ילדה צעירה שהתאמנה בג’ודו, תמיד קראו לי בשמות גנאי. כל שם שתחשבו עליו - שמעתי. נפגעתי, בכיתי, חזרתי להורים לספר להם ואפילו פרשתי מג׳ודו לתקופה בגלל זה".

השורדת אלה איילון על ההדחה של זהר שטראוס: "לא מצטערת על כלום" - לחצו כאן.

ירדן ג'רבי ועידן חביב (צילום: צילום מסך רשת 13)
ירדן ג'רבי ועידן חביב (צילום: צילום מסך רשת 13)

"חזרתי להתאמן רק כי הבנתי שכל מה שרציתי וחלמתי עליו מגיל צעיר הוא להיות הכי טובה בעולם בספורט שבחרתי, וידעתי שכדי לפחות לנסות לזכות במדליה אולימפית אני אצטרך להתאמן קשה, להשקיע, להתחזק וגם להרוויח גוף חטוב, שרירים ואורח חיים בריא. אני בטוחה שבנות צעירות שמתאמנות בכל ענף ספורט וצופות בתוכנית הישרדות הרגישו לא בנוח כי הן עדיין שומעות את שמות הגנאי האלה יום יום".

ירדן ג'רבי (צילום: אביב חופי)
ירדן ג'רבי (צילום: אביב חופי)

"אז אספר לכן שזה ממש לא מעניין מה אנשים אחרים אומרים לכן, או איך הם קוראים לכן, כי אתן עכשיו עושות הכל עבור הגשמת החלום שלכן. בכל פעם שמישהו או מישהי יקראו לכן ״בחורילה״ תחשבו שאתן עושות את מה שאתן אוהבות, ותעשו הכל עבור החלום שלכן! אני בטוחה שגם בנים צעירים חווים את זה, לכן הורים, חזקו את ילדיכם, הזכירו להם תמיד עבור מה הם משקיעים מזמנם כל כך, וטיפ קטן ממני לילדים- תחלמו בגדול, כי חלומות מתגשמים עם הרבה עבודה קשה, מסירות, אמונה עצמית, והתעלמות מרעשי רקע".

בעקבות הביקורת של ג'רבי לסמדג'ה העלתה הבוקר הקולגה לאי, ניקול רזניקוב שבילתה אמש עם סמדג'ה ואלינה לוי בחוף הים, פוסט תמיכה לסמדג'ה: "מי שמכיר אותך, יודע שאת בן אדם הומוריסטי ומצחיק. אני בטוחה שלא רצית להעליב אף אחד ובטוח לא אישה אוהבת אותך אישה מצחיקה שלי שמצחיקה לי את הלב כל פעם מחדש". 

ניקול רזניקוב, ליטל סמדג'ה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ניקול רזניקוב, ליטל סמדג'ה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

ליטל סמדג'ה (צילום: אביב חופי)
ליטל סמדג'ה (צילום: אביב חופי)