עדי גילינסקי, אמא של השרה עומר ינקלביץ', שבשבוע שעבר פתחה אצל ליאורה על בתה, לא עוצרת: "אני ממש מתביישת, זועמת וחרדה לאור הדרך שמתנהלת הממשלה שקמה", ממשיכה להפציץ האם האוהבת.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

"אני מתביישת שהבת שלי שותפה לחגיגה מטורפת על חשבון העם, כשבעת הזו היא הבטיחה לי שלא תהיה שרה. אסור לתת יד לפשעים הנעשים כאן. פשוט גונבים את העם. די לשחיתות. כך לא מחנכים את דור העתיד, על שקרים וגניבות דעת. אנשים מברכים אותי, אומרים: כל הכבוד, ואני שואלת: על מה הכבוד? מה הטירוף הזה? עוד שרים ועוד לשכות ומזכירות ונהגים? ריבונו של עולם, מי יממן את הטירוף הזה? הנכים? המובטלים? הזקנים? אני מתביישת ובוחרת לא להיות שותפה לפשע. מושחתים, נמאסתם. אני קוראת למרי אזרחי. עומר. מה יותר חשוב מללמוד מאמא? הלא עיקר הדיברות הוא 'כבד את אביך ואת אמך'. אלא אם כן אולי לא ידענו ובני גנץ הוא האלוקים".

אמא של שרת התפוצות עומר ינקלביץ' יוצאת נגדה: "אני כועסת עליה, נתתי לה את חיי"

עומר ינקלביץ' (צילום: נועם ריבקין פאנטון פלאש 90)
עומר ינקלביץ' (צילום: נועם ריבקין פאנטון פלאש 90)


גילינסקי, הילדה שוב לא עונה לטלפונים? 
"אני לא מתקשרת אליה ולא מתקשרת איתה. היא מנסה דרך אנשים אחרים להשתיק אותי. זה מה שהיא עושה. לא אכפת לה ממני, והיא לא מנסה לפתור את הכאב שלי ואת הבעיות בינינו. היא לא במקום הזה, היא רצה קדימה. יש לה הרים לכבוש. אני לא אפריע לה בזה. אותי מעניין רק מה שהיא חייבת לי. היא בעצמה יודעת מצוין מה היא חייבת לי, תרתי משמע, מכל הבחינות ומכל הכיוונים. זה הכל. אני מבקשת כיבוד הורים ומבחינה כספית ליישב את ההדורים בינינו. זה שהיא רצה לענייניה אלו בחירות שלה בלבד".

ינקלביץ', כהרגלה, סירבה להגיב.

עומר ינקלביץ' (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)
עומר ינקלביץ' (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)

> בין אלפי הברכות שיועדו לאסף זמיר, מ"מ ראש עיריית תל אביב לשעבר, על מינויו לשר התיירות, הייתה אחת מרגשת ויוצאת דופן. אזרחית ותיקה כתבה לו: "בוקר אור. ריגשת אותי כאשר התקשרת בימי הקורונה לשאול לשלומי. רציתי לאחל לך הצלחה מקרב לב כשר התיירות. אני מדריכת תיירים מהוותיקות. אשמח לעזור בכל דרך שתרצה, והעיקר, בהצלחה לכולנו!". רק שהברכה נשלחה בטעות לאסף אחר, סגן ראש העיר הנוכחי, אסף הראל, שכתב בתגובה: "הייתה לי תחושה שהטלפונים האלו שאני עושה לזקני העיר לא ממש פועלים לטובתי".

הראל, נעלבת?
"לצערי מתברר שהשילוב של אותו שם פרטי ואותו תפקיד גדול על הרבה מאוד אנשים. אני מאוד מקווה שאסף גרניט לא יחליט לרוץ בבחירות הבאות, כי אז זה יוביל לכאוס מוחלט".

אסף הראל (צילום: ויקיפדיה)
אסף הראל (צילום: ויקיפדיה)

> מתן פטמן, בנו של עו"ד מיכה פטמן מצוות ההגנה במשפט נתניהו, פרסם בדף הפייסבוק של המרכז הבינתחומי בהרצליה את הצעת העבודה הבאה: "משרד עורכי דין מיכה פטמן, המתמחה בעבירות צווארון לבן, מחפש עורכי דין בעלי ניסיון בתחום, לצורך הקמת צוות משפטי שיטפל בתיק מתוקשר וגדול לפרק זמן של כשלוש עד ארבע שנים".

מיכה פטמן היה כנראה עסוק השבוע במשפט נתניהו ולא העביר לליאורה תגובה.