אמש (מוצ"ש) העלתה יעל בר זוהר בלייב לאינסטגרם את השורד הכי לוהט של העונה, עידן חביב. במהלך הראיון הצטרפה גם ירדן ג'רבי שהתה באותו עת עם חביב וביחד הם צפו בפרק של העונה. במהלך הראיון היו לא מעט פליטות פה של בר זוהר ושל השורדים שגרמו לנו להסיק חד משמעית כי השניים התאהבו על האי והפכו לזוג ונראה שהם יחד גם היום, חצי שנה אחרי שהצילומים של התוכנית הסתיימו. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

במהלך הלייב החמיא עידן ליעל בר זוהר והיא אמרה: "אני נורא מתרגשת", השיב לה עידן ש"ירדן לא תקנא", יעל צחקה ואמרה: "גיא מפרגן", אז ירדן מיד הצטרפה: "גם אני מפרגנת". עוד אמרה בר זוהר: "אתם מאד יפים ביחד ואני רואה שיש לו לו"ז, יש יומן, היא (ירדן) לקחה לך את היומן היא תסדר לך את החיים".

אחרי שליטל סמדג'ה קראה לה "בחורילה" - ירדן ג'רבי לא נשארה חייבת - לחצו כאן.

הישרדות VIP, ירדן ג'רבי, עידן חביב (צילום: צילום מסך רשת 13)
הישרדות VIP, ירדן ג'רבי, עידן חביב (צילום: צילום מסך רשת 13)

נראה כי הזוגיות כל כך יציבה בין השניים שבר זוהר שאלה את עידן: "היית כבר אצל ההורים של ירדן בבית? כי אם חשבת שהתאהבת באבא של האקסית שלך, חכה שתפגוש את אבא של ירדן אתה תתאהב ולא תרצה לצאת מהבית". עידן ענה בתגובה: "אנחנו לא נגיב על זה".

עוד אמרה בר זוהר שעידן סיפר לה שהוא לא אוהב את עצמו כשהוא קם בבוקר עם העיניים הנפוחות, אבל השיבה בשם ירדן ואמרה ל"ירדן זה לא מפריע", ירדן צחקה ואמרה: "אה אתם מדברים בשמי". לראות שעל פניו נראה כי ג'רבי וחביב ביחסים אינטימיים ורומנטיים, מקורבים לשניים מדווחים ל-TMI כי השניים בסך הכל ידידים טובים. 

נאוה בוקר פותחת חזית מול ירדן ג'רבי: "התגלית במלוא צביעותך והתנשאותך" - לחצו כאן.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Yael Bar Zohar Zu-Aretz (@yaelbarzohar) on