סיפור האהבה של רוני לוי ונעם קציר היה כל כך דביק על המסך שזה הרגיש Too good to be true וכך היה רוני ונועם חשפו בפרק האחרון כי הם החליטו לפרק את החבילה, הבוקר (שלישי) מספקת רוני בתוכניתו של ניב רסקין ב"קשת 12" עוד חלק בפאזל שלא חשפו השניים בפרק הגמר. "אחרי מיאמי היה לנו מפגש מחודש בישראל, חשבנו לחזור והחלטנו שלא. זה היה תהליך", אמרה רוני.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

עוד חשפה רוני שחזרה לאחרונה לישראל והחליטה להישאר בארץ: "עשיתי תושב חוזר. יש תחושת שייכות, שעם כל הנוצץ הזה במיאמי זה התחיל להרגיש ריק וחסר ערך". כשנשאלה האם עכשיו כשהיא בארץ ונעם בארץ יש סיכוי נוסף השיבה: "כמו שאמרתי, כבר נפגשנו. ההתחלה התגבשה תוך כדי הקורונה".

וגם: נעם קציר חושף האם יש סיכוי לקאמבק עם רוני - לחצו כאן.

חתונה ממבט ראשון, נעם קציר, רוני לוי (צילום: אור גפן)
חתונה ממבט ראשון, נעם קציר, רוני לוי (צילום: אור גפן)

על הסיבות לפרידה הקשורות בין היתר לתעסוקה הסבירה: "הצמידו שני אנשים שמה שחיבר ביניהם בהתחלה היה החופש. שנינו באנו מחו"ל, לא כמו בעונה הקודמת. שנינו לא גרים פה, אין לנו בית, לא בנינו קריירה. כמה שבהתחלה זה חיבר בינינו, בהמשך זה היה עקב אכילס שלנו. כלומר, את מבחן הזוגיות צלחנו, הרבה בזכות הפורמט. שנינו לא עבדנו, היה לנו המון זמן לעשות כיף ופאן, אבל החיים האמיתיים חיכו לנו מעבר לפינה". 

רוני לוי מדברת על ניסיון החזרה לנעם (באדיבות קשת 12)

אמש (שני) התפרסמו תמונות של רוני מבלה עם גבר זר. על זה הגיבה: "אתם רואים אותי במסך עם גבר, ומדברים עליי תמיד במערכת זוגית, והייתי שמחה שהפוקוס יהיה עליי כאינדיבידואל". 

חתונה ממבט ראשון, רוני, נועם (צילום: צילום מסך קשת)
חתונה ממבט ראשון, רוני, נועם (צילום: צילום מסך קשת)