רגע אחרי שיצאה מבידוד לאחר ששהתה עם קרוב משפחה שהתגלה כחולה קורונה, הזמרת עדן בן זקן עברה על הנחיות משרד הבריאות והופיעה בשישי האחרון באירוע פתיחת מסעדה חדשה בתל אביב בלי מסיכות, בלי ריחוק ומבלי לשמור על כמות ההתקהלות המותרת על פי ההנחיות החדשות.

בן זקן כיכבה במדורי החדשות והבידור וזכתה לביקורת נוקבת על כך שלא נשמעה להנחיות. אלא שהזמרת והאמא הטרייה עשתה סוג של ספין והעלתה תמונה שלה יושבת בבקיני קטנטן בבריכת גומי עם התינוק הפעוט. בן זקן השיקה אומנם גזרה לוהטת ודקיקה חודשיים אחרי הלידה וכמו כן חשפה את פניו המתוקות של מישל מיכה ביטון באופן גלוי ופומבי. אלא שאז הגיעה הביקורות מכיוון לא צפוי, ביקורת נוקבת על האימהות שלה.

איזה מתיקות: עדן בן זקן חשפה את בנה מישל - לחצו כאן.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

״זה הקטן גדול יהיה ״ דומים??? ‎ שרופההה

A post shared by Eden Ben Zaken (@edenben_zaken) on

העוקבים אחר בן זקן זעמו שהזמרת מושיבה תינוק בן חודשיים על גלגל הצלה, כשזה אסור ומוקדם מדי בגיל כזה צעיר. בנוסף כעסו שהיא לא שומרת על ההנחיות ולא נזהרת כשיש לה ילד קטן בבית. "התינוק עוד לא מסוגל להחזיק את הראש של עצמו, ממש מוקדם מדי לשים אותו ככה", כתבה אחת העוקבות.

מסיבת הקורונה: עדן בן זקן, עדן חסון וגפן ברקאי נכנסו לבידוד - לחצו כאן.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

אהבה שלי #חייםשלי♥️ #אמאשרופה

A post shared by Eden Ben Zaken (@edenben_zaken) on

אחרת כתבה: "אסור להושיב ילד בגיל כזה, זאת הזנחה והכל בשביל תמונת בקיני". עוד כתבו: "לא מומלץ להושיב ילד בגיל כזה", אחרת כתבה: "מסוכן ולא רצוי בבריכה שהמים לא מספיק נקיים" או "הילד רק בן שנייה וחצי" או "לא מפחדת על הילד שלך, מופיעה ללא שמירה על ההנחיות, מה עובר עליכם הסלבס חסרי אחריות" ועוד. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Eden Ben Zaken (@edenben_zaken) on