אסי בוזגלו הוא השורד היחיד על האי שיודע למנף בימים אלה את דקות התהילה מהריאליטי לביזנס. השייח' בוזגלו לא נח לרגע ובמקביל לצילומי העונה החדשה של "הבוזגלוס", השיק אמש (שני) השורד את האתר החדש שלו הנקרא "מריסול".

אסי בוזגלו (צילום: נוי דקל)
אסי בוזגלו (צילום: נוי דקל)

"מאריסול" הוא מותג אופנה חדש שהוקם בשיתוף אסי בוזגלו וקבוצת ריקי דלאל ונולד בעקבות אהבה משותפת לאופנה. המותג קיים כבר מספר חודשים והושק אתמול גם האתר החדש מציע למכירה חולצות מעוצבות לגברים ונשים, ליין של משקפי שמש בעיצובו של השורד ומסיכות הגנה לפנים בדגמים מיוחדים.

אסי בוזגלו שומר טינה לאלה איילון והחליט לנתק איתה קשר - לחצו כאן.

אסי בוזגלו (צילום: נוי דקל)
אסי בוזגלו (צילום: נוי דקל)

דוגמן הבית של האתר הוא לא אחר מבוזגלו עצמו. באתר לא תמצאו ברכות או הקדשות אישיות לחצי דקה בתשלום מופרך. לכל המודאגים, האתר הקודם שלו, בו מכר בוזגלו ברכות מצולמות הקדשות אישיות או הגעה לאירוע בתשלום, עדיין קיים ואם נפשכם חפצה בברכה מצולמת של מספר דקות תאלצו להיפרד מכמה מאות שקלים. 

"התאכזבתי מההחלטה שלו": יעקב בוזגלו לא חוסך ביקורת מבנו אסי - לחצו כאן.

אסי בוזגלו (צילום: נוי דקל)
אסי בוזגלו (צילום: נוי דקל)

אסי בוזגלו (צילום: נוי דקל)
אסי בוזגלו (צילום: נוי דקל)

אסי בוזגלו (צילום: נוי דקל)
אסי בוזגלו (צילום: נוי דקל)