הדוגמנית והמנחה ירדן הראל ידועה כאחת שמשתפת את העוקבים שלה בחוויות והתחושות האישיות שלה כשהיא דואגת לעשות את זה תמיד בהמון אבל המון סטייל. לא פעם שיתפה המנחה את עוקביה בקשיים שלה ושל בן זוגה בדרך להפוך להורים, עד שלבסוף הפכה לאמא לתאומים המתוקים לני וגפן ומאז היא משדרת לעמוד האינסטגרם המדוגם שלה חיי משפחה מהפנטים ופוטוגניים עד כאב.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Yarden Harel shalom (@yardenha) on

אתמול (רביעי) שיתפה הראל את עוקביה בעוד תמונה שגרתית בה היא מבלה בחוף הים בביקיני בשמש של אוגוסט. עד כאן, הכל כרגיל, כי מה יותר טבעי מלהגיע לחוף הים עם בגד ים? אז זהו, שאחת העוקבות של האמא הטרייה החליטה שתמונה כזו לא מכבדת את מעמדה החדש של הראל והחליטה להביע את מחאתה כשהיא כותבת: "די, את כבר בפאזה אחרת, תשתחררי מהפוזות, ממש אוהבת ומאחלת לך נחת ובריאות, למה התמונה הזו?" 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Vitamin sea ⛱ Photo by @orendalal

A post shared by Yarden Harel shalom (@yardenha) on

הראל, החליטה שהיא לא נשארת חייבת ובפוסט חדש שהעלתה היום הגיבה: "האמת שלא פגעה בי התגובה, רק עצם התפיסה. אז בוקר טוב עולם אנחנו ב-2020 וכן, אמהות יכולות לחגוג את עצמן, לצאת, ליהנות וגם להצטלם בבגד ים. זאת תגובה שגבר לעולם לא היה מקבל לתמונה מקבילה. מאחלת לנו הנשים- רווקות, נשואות, אמהות, צעירות, מבוגרות לחגוג את עצמנו. תמיד. סופ״ש שמח לכולכן".

את הפוסט אם תהיתם, שיתפה הדוגמנית בצירוף של תמונה בה היא לובשת ביקיני ומחזיקה את התאומים החמודים, משדרת לעולם שאין דבר יותר טבעי ויפה מאישה ואמא שלא מתביישת בעצמה ובגוף שלה. במערכת TMI תומכים לגמרי בדעה הזו וחושבים שאין דבר יותר יפה ממישהי חזקה שבטוחה בעצמה ובמה שהיא בוחרת לשתף עם העולם. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

״דיי, את כבר בפאזה אחרת תשחררי מהפוזות... למה התמונה הזאת?״ זו הייתה תגובה לתמונה שהעלתי אתמול, כשאני בביקיני. האמת שלא פגעה בי התגובה, רק עצם התפיסה. אז בוקר טוב עולם אנחנו ב-2020 וכן, אמהות יכולות לחגוג את עצמן, לצאת, להנות וגם להצטלם בבגד ים. זאת תגובה שגבר לעולם לא היה מקבל לתמונה מקבילה. מאחלת לנו הנשים- רווקות, נשואות, אמהות, צעירות, מבוגרות לחגוג את עצמנו. תמיד. סופ״ש שמח לכולכן

A post shared by Yarden Harel shalom (@yardenha) on