אמש (ראשון) חצי מדינה עצרה את פעילותה כמחאה לאלימות מינית נגד נשים בעקבות אירוע האונס המחריד באילת. גם הזמרת שרית חדד הצטרפה למחאה כשהעלתה פוסט גם על הגננות המתעללות בילדיהם וסיכמה אנחנו ממשיכים להיכשל. בפוסט שפרסמה באינסטגרם כתבה: "במהלך סוף השבוע הזה לא הספקתי לחשוב איך הורים יכולים לישון בשקט, אם לא פוסקות הידיעות על גננות מכות בגני הילדים".

"איך ההורים של אותם ילדים שספגו מכות וקללות אמורים להמשיך את חייהם? כאמא העיניים שלי דומעות, המקום שאמור להיות הביטחון של הילד, הופך להיות המקום המסוכן ביותר בשבילו. איך הורים יכולים לישון בשקט כשהילדה בת ה-16 שלהם בסך הכל רצתה לבלות בחופש הגדול לפני החזרה ללימודים ופגעו בגופה ובנפשה וצילקו אותה ואת משפחתה לתמיד".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Sarit Hadad | שרית חדד (@sarithadadofficial) on

"עשרות גברים היו בסיטואציה הזו ולאף אחד מהם לא היה את השכל הבריא לעצור את הזוועה הזאת. כאישה, כאמא לשתי בנות, המציאות העצובה הזאת מראה לנו, שאנחנו כחברה ממשיכים להיכשל. יכול להיות שבחצי השנה האחרונה הייתה עבורנו לאיזשהו סימן, שאנחנו צריכים לעצור לרגע הכל ולהתבונן ולבדוק איך אנחנו מיישרים את מה שעיקמנו. ובמקום זה אנחנו ממשיכים את הפילוג, את השנאה וכל זה עולה בסוף ביוקר, במקום שנאהב בחינם".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Sarit Hadad | שרית חדד (@sarithadadofficial) on