פליטת הפה של מעיין אדם ממשיכה לעורר סערה. אדם כזכור התייחסה בתוכנית הבוקר של ניב רסקין לסרטון שרץ ברשת על אישה שנכנסה למונית של נהג בשם מוחמד ואמרה לו כי פחדה לנסוע עם נהג ערבי. השורדת תמכה בדבריה של הנוסעת ואמרה: "לא צריך את הפיגוע באותו יום כדי שתהיה אווירה של פחד בקרב יהודים. אני חושבת שאנחנו סובלים מצביעות ולא אומרים את האמת, הפחד שלנו לגיטימי. היא לא היחידה - היא הרוב".

אדם ספגה ביקורת קשה על דבריה והואשמה בגזענות, ביניהם גם מהמעושרת ניקול ראידמן. כשהבינה שדבריה מעוררי המחלוקת עוררו סערה, העלתה מיד אדם פוסט שמבהיר בו טענה כי פחד אינו גזענות ושהיא לא נגד ערבים, והוסיפה: "על כל טקסט מכוער שנכתב עליי, קיבלתי אלפי תגובות מחזקות ואינטליגנטיות, אלוהים יודע למה, רק הרעות חודרות".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by maayan adam מעיין אדם (@maayanadam) on

גם השף טום אביב לא חסך בביקורת וכתב: "כולנו אומרים שטויות, אך לצערי יש להם מחיר. אנא שחררי אותנו מהמסך, הרי הוא ממילא ולא רק במה לקידום שלך ושל בן זוגך, הגזענות היא בסך הכל פועל יוצא. ואם אין לך את הכבוד והאחריות לעשות זאת בעצמך, אני מצפה מניב רסקין לפעול בהתאם, מקומך לא בטלוויזיה".

טום אביב נגד מעיין אדם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
טום אביב נגד מעיין אדם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

רסקין לא בחר לשמוע לעצתו של השף והבוקר (ראשון) מינף את הביקורות נגד השורדת בדימוס כשהעלה לשידור את מוחמד הנהג מונית. בסוף הראיון אמרה אדם, "מוחמד תודה שבאת, אני אשמח שתחזיר אותי הביתה, אם אתה מסכים". האם בכך הצליחה אדם להרגיע את הביקורות נגדה?  

מעיין אדם, ניב רסקין, מוחמד (צילום: צילום מסך מאקו, קשת 12)
מעיין אדם, ניב רסקין, מוחמד (צילום: צילום מסך מאקו, קשת 12)