רוב אומני ישראל נמנעו עד היום מלהביע דעות פוליטיות, אבל כשהמדינה בוערת, העם משוסע, הפגנות סוערות נערכות מדי ערב בבלפור, האבטלה גואה ומערכת הבריאות בסכנה, החליטו הזמר משה פרץ ודודו אהרון לחרוג ממנהגם ולא להישאר אדישים למצב.

בפעם הראשונה בקריירה שלהם יוצאים אהרון ופרץ עם אמירה פוליטית וחברתית ומבקרים את התנהלות ראש הממשלה בנימין נתניהו. צמד היוצרים והזמרים המצליחים שפרצו לפני עשור לתעשיית המוזיקה הים תיכונית, החליטו לשתף פעולה וחברו יחד לדואט משותף הנקרא "לא הבנתי", כשהמסר המשתמע ממילות השיר זה ביקורת לביבי נתניהו. "תגיד לי איך עושים שלום, לא הבנתי... דבר מהלב , תתחיל להנהיג, יש פה אנשים לא רובוטים", כך שרים אהרון ופרץ.

אחרי שהפר את ההנחיות: דודו אהרון למד לקח ונזהר - לחצו כאן. 

משה פרץ ודודו אהרון במסר פוליטי נוקב נגד ראש הממשלה (באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור)

משה פרץ מסר: ״זו פעם ראשונה שאני כותב שיר פוליטי, השיא ששבר אותי היה מלחמת האחים שמתחילה בקרבנו, שאנו נלחמים האחד בשני מתוך לחץ ומתוך הסתה מיותרת שמגיעה מאינטרסים פוליטיים. והגיע הזמן לעצור את זה. אנחנו לא מוכנים שהחלטות פוליטיות יביאו לפילוג בעם שלנו ויחלישו אותנו כחברה. אנחנו לא ניתן שיפלגו אותנו, לא ניתן שישברו אותנו. אנחנו צריכים להיות  יחד אחד בשביל השני, להתפלל יחד אחד בשביל השני ולמען אחדותנו, כי כוחנו באחדותנו".

משה פרץ בתגובה ראשונה על הראיון: "דבריי יצאו מהקשרם" - לחצו כאן. 

משה פרץ, דודו אהרון (צילום: ליאור פינקסון)
משה פרץ, דודו אהרון (צילום: ליאור פינקסון)

דודו אהרון מסר: "כשנפגשנו משה ואני באולפן דיברנו בעיקר על התקופה המורכבת והלא פשוטה  שאנו בה נמצאים והחלטנו להוציא את מה שיש לנו על הלב ולכתוב ביחד שיר ברוח התקופה. אין לנו ארץ אחרת ואין לנו עם אחר, אם אנחנו במו ידינו נחריב את הבית הזה, היקר לכולנו, לזה לא תהיה תקנה.  אנחנו האזרחים המרכיבים את החברה האזרחית, קוראים בקול גדול – די להסתה ולפילוג, אנו המכירים בכך שכולנו חיים כאן ביחד, ומוכנים ופועלים לשיפור הקשרים והחיבורים בינינו. יחד נעשה ונצליח, ונרחיק את החשש מפני מלחמת אחים שקרובה מתמיד כי הנגיף המסוכן הוא לא הקורונה".

נטלי לוי, משה פרץ, דודו אהרון (צילום: ללא)
נטלי לוי, משה פרץ, דודו אהרון (צילום: ללא)